Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare credite imprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.400.000 lei pentru asigurafea finantarii proiectului ?Reabilitare, Modernizare si Dotare Ambulatoriu Spital Orasenesc in localitatea Otelu Rosu, judetul Caras-Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 344762
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Oras Otelu Rosu
Numar invitatie: 344762/04.04.2013
Denumire contract: Servicii de acordare credite imprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.400.000 lei pentru asigurafea finantarii proiectului ?Reabilitare, Modernizare si Dotare Ambulatoriu Spital Orasenesc in localitatea Otelu Rosu, judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOras Otelu RosuCod fiscal: 3227971, Adresa: Rozelor, nr.2, Otelu Rosu, Telefon: +40 0255530803, Fax: +40 0255206086
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Rozelor, nr.2, Otelu Rosu, Romania, cod postal: 325700, telefon: +40 0255530803, fax: +40 0255206086, persoana de contact: Marius Colta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rozelor, nr.2, Otelu Rosu, Romania, cod postal: 325700, telefon: +40 0255530803, fax: +40 0255206086, Sala de Sedinte a Consiliului Local al orasului Otelu Rosu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare credite imprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.400.000 lei pentru asigurafea finantarii proiectului ?Reabilitare, Modernizare si Dotare Ambulatoriu Spital Orasenesc in localitatea Otelu Rosu, judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare credite imprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.400.000 lei pentru asigurafea finantarii proiectului ?Reabilitare, Modernizare si Dotare Ambulatoriu Spital Orasenesc in localitatea Otelu Rosu, judetul Caras-Severin?
II.1.6) CPV: 66000000-0 - Servicii financiare si de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.600 lei . Modalitatea de constituire a garantiei: Conform art. 86, alin. 1 din HG 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si perioada precizata.Perioada de valabilitate 90 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 , declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 69(1) din OUG 34/2006 - persoanele cu functie de decizie in cadrul Oras Otelu Rosu sunt: Primar Luca Malaiescu, Secretar - jr. Suciu Ponetchi Lucian , Compartiment financiar - contabil ? Raca Maria , viceprimar: Lungu Magda, Maier Catalin-Manager proiect, Colta Marius-achizitor, Muntean Petru-resp tehnic Consilieri locali membrii ai consiliului local Otelu Rosu: Goja Grigore, Bosneac Valentin, Boata Gheorghe, Ghiorghoni Rozina, Barbu Traian, Ghindoc Carmen, Buta Nicolae, Avramescu Alexandru, Rus Petru, Mutascu Ion, Solomon Raul, Enache Dragos, Puia Nicoleta, Cocosila Goguta, Dracea Victor, Boldea GrigoreSe va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr 314/2010 , Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care faceobiectul prezentei proceduri.- Autorizatie de functionare de la Banca Nationala a Romaniei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 6 Declaratie privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului., NotaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va completa si prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand beneficiari, perioade de prestare, valori, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer