Achizitie publica - Servicii de acordare credite in valoare de maxim 3.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
Detaliu pentru invitatia numarul 337116
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337116/10.10.2012
Denumire contract: Servicii de acordare credite in valoare de maxim 3.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria orasului UricaniCod fiscal: 4634647, Adresa: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Telefon: 0254511101, 0254511121, Fax: 0254511127
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Romania, cod postal: 336100, telefon: +40 0254511121, fax: +40 0254511127, Comp. Achizitii publice, parter, persoana de contact: Alenka Maria Gal
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Uricani, Str. 1 Mai, etaj 1 Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare credite in valoare de maxim 3.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de maxim 3.000.000 in vederea finantarii unei investitii de interes public local, in conformitate cu cerintele din documentatia descriptiva
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 562.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.000 leiModul de constituire: - in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari (Formularul nr. 11), eliberata de o banca preferabil din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.-in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO73TREZ3685006XXX002506? TrezoreriaPetrosani COD FISCAL 4634647Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare sumaconf. art. 278¹, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
Garantie de buna executie
Cuantumul acesteia este de 0, 1% din pretul contractului, si se va constitui pentru perioada de tragere de 14 luni;Modul de constituire a garantiei de buna executie: -se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.-perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei. Se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011, precum si prevederea art. 90 alin. 1 si 3 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006; Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura3.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul 12C, intocmit in baza art. 69.1din OUG nr. 34/2006. Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 12H5.Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Din certificatele prezentate trebuie sa rezultefaptul caofertantul nu figureaza cu restante scadente catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, neachitate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Primar: Buhaescu Danut, Sef contabil: Chereches Sorina, Achizitii Gal Alenka, investitii Iacobescu Dinea Cristian, cons. juridic: Savulescu Cristian, as. manager Proiect: Markus Florina Ramona, contabilitate: Pitul Gabriela, viceprimar: Braia Corneliu. Pers. care au aprobat bugetul achizitiei sunt urmatorii consilieri locali: Clipici Gheorghe, Crisan Ioan, Cures Liliana, Patrascoiu Vasile, Pop Dana, Pavel Dreghici Vasile, Zaharia Rebeca Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) emis in baza Legii nr.26/1990 Nota: Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va cere ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul ORC in original/copie legalizata, Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul), Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare (daca este cazul, in original sau copii legalizate), pt. Pers. straine: Certificat de Rezidenta Fiscala, valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul), Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul)Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare Formular 12 - Experienta similara. Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare., Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 13:06