Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare credite in valoare de maxim 3.760.000 de lei, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini


Detaliu pentru invitatia numarul 343125
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Numar invitatie: 343125/26.02.2013
Denumire contract: Servicii de acordare credite in valoare de maxim 3.760.000 de lei, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Romania, cod postal: 310031, telefon: +40 257211233, fax: +40 257211233, persoana de contact: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare credite in valoare de maxim 3.760.000 de lei, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare credite in valoare de maxim 3.760.000 de lei, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 537, 116 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5400 leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare: - in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari(Formularul nr. 11), eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.-in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. in contul RO26TREZ0215006XXX16233 deschis la Trezoreria ARAD, COD FISCAL 3519879. Cursul Euro la care se va face raportarea (leu- alta valuta) este cel stabilit de catre BNR inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelorPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile ?Art. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;?
Garantie de buna executie
Cuantumul acesteia este de 2 % din pretul contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca finantarea a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.- perioada de valabilitate a garantiei de buna executie cf. art. 92 alin. 2 din HGR nr 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 3-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69'FORMULARUL NR.12 CDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa seregaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.)( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )Conf. Ordin 170/2012: Nume si prenume/ FunctiaTeodora Olariu ManagerNicolina Popa Director Financiar ContabilAdrian Wiener Director MedicalMirela Balan Director IngrijiriLucia Suciu Farmacist sefLepa Oros Sef Serviciu TehnicDorin Mohorea Sef Birou TehnicMihai Monoranu Referent Biroul AdministrativLacramioara Andreica Medic Sef SPCINMariana Rodina Cosilier JuridicSimona Virciu Cosilier JuridicCristina Nica Economist Biroul FinanciarLuminita Pilat Medic Sef LaboratorLuminita Dubat As. FarmacistAngelica Filimon Medic Sef Coordonator Programul MalnutritieMonica Puticiu Medic Sef UPUCsaba Bela Szekely Medic Sef Coordonator Programul OncologieMirandolina Prisca Medic Sef Coordonator Programul HIV SIDAIoan Grat Coordonator Birou AchizitiiFlorin Redis Economist Birou AchizitiiMihaela Jurgiu Jurist Birou achizitiiPetcov Slagean Economist Birou AchizitiiCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 12H.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii.Completarea si prezentarea formularuluiCerinta nr. 5Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor ?i impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertel.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDin certificatele prezentate trebuie sa rezultefaptul caofertantul nu figureaza cu restante scadente catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, neachitate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensNota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1- Persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, emis in baza Legii nr.26/1990, astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale/actuale la data linita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economicCerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice romane: Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul).Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea autorizatiei de functionareCerinta nr. 3Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original sau copii legalizate) .Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiToate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romanaCerinta nr. 4Persoane juridice /fizice straine: Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie lizibila conforma cu originalul)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiToate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romanaCerinta nr. 5Persoane juridice /fizice straine: Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiToate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare Formular B1 Fisa de Informatii generale, Modalitatea de indeplinireCifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2010, 2011 si 2012 sa fie in cuantum de minim 1.000.000 lei;Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an.Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim 1.000.000 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare Formular 12 E: Experienta similaraModalitatea de indeplinireCandidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana., Cerinta nr, 2Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), conform Formular 12 G precum si acordurile de subcontractareModalitatea de indeplinireOfertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer