Achizitie publica - Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 3.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Sistem centralizat alimentare cu apa satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Re
Detaliu pentru invitatia numarul 336579
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336579/04.10.2012
Denumire contract: Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 3.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Sistem centralizat alimentare cu apa satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Reabilitare drumuri de interes local satele Albestii Pamanteni si Albestii Ungureni; Centru ingrijire copii sat Albestii Pamanteni si Dotare camin cultural sat Dobrotu, comuna Albestii de Arges, judetul Arges"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALBESTII DE ARGES (PRIMARIA COMUNEI ALBESTII DE ARGES)Cod fiscal: 4121978, Adresa: Comuna Albestii deArges, sat Pamanteni, judetul Arges, Albestii Pamanteni, Telefon: 0749150831, Fax: 0248735005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Albestii deArges, sat Pamanteni, judetul Arges, Albestii Pamanteni, Romania, cod postal: 117005, telefon: +40 248735005, fax: +40 248735005, persoana de contact: SAVA VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Albestii de Arges, sat Albestii Paminteni, Str. Principala, FN, Judetul Arges, CP: 117005, telefon +40 248735005, fax: +40 248735005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 3.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Sistem centralizat alimentare cu apa satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Reabilitare drumuri de interes local satele Albestii Pamanteni si Albestii Ungureni; Centru ingrijire copii sat Albestii Pamanteni si Dotare camin cultural sat Dobrotu, comuna Albestii de Arges, judetul Arges"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 3.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Sistem centralizat alimentare cu apa satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Reabilitare drumuri de interes local satele Albestii Pamanteni si Albestii Ungureni; Centru ingrijire copii sat Albestii Pamanteni si Dotare camin cultural sat Dobrotu, comuna Albestii de Arges, judetul Arges" - finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 10000 RON. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in formular. Contul IBAN al a.c.este RO46TREZ0485006XXX000716, deschis la Trezoreria Curtea de Arges, beneficiar Consiliul Local al Comunei Albestii de Arges , CIF: 4121978. In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, a.c. va retine din garantia de participare o suma calculata conform art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica.1.Lista principalelor servicii de credite din ultimi 3 ani.2. Lista informatiilor privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.3. Lista informatiilor referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.4.Experienta similara: Experienta dovedita a ofertantului privind acordarea de credite autoritatilor locale, societati si institutii., Informatii privind subcontractantii1. Prezentarea obligatorie, daca estecazul , a partii/ partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Format electronic, de pe site: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 12:03