Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 3.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Sistem centralizat alimentare cu apa satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Re


Detaliu pentru invitatia numarul 336579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ALBESTII DE ARGES (PRIMARIA COMUNEI ALBESTII DE ARGES)
Numar invitatie: 336579/04.10.2012
Denumire contract: Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 3.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Sistem centralizat alimentare cu apa satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Reabilitare drumuri de interes local satele Albestii Pamanteni si Albestii Ungureni; Centru ingrijire copii sat Albestii Pamanteni si Dotare camin cultural sat Dobrotu, comuna Albestii de Arges, judetul Arges"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALBESTII DE ARGES (PRIMARIA COMUNEI ALBESTII DE ARGES)Cod fiscal: 4121978, Adresa: Comuna Albestii deArges, sat Pamanteni, judetul Arges, Albestii Pamanteni, Telefon: 0749150831, Fax: 0248735005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Albestii deArges, sat Pamanteni, judetul Arges, Albestii Pamanteni, Romania, cod postal: 117005, telefon: +40 248735005, fax: +40 248735005, persoana de contact: SAVA VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Albestii de Arges, sat Albestii Paminteni, Str. Principala, FN, Judetul Arges, CP: 117005, telefon +40 248735005, fax: +40 248735005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 3.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Sistem centralizat alimentare cu apa satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Reabilitare drumuri de interes local satele Albestii Pamanteni si Albestii Ungureni; Centru ingrijire copii sat Albestii Pamanteni si Dotare camin cultural sat Dobrotu, comuna Albestii de Arges, judetul Arges"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 3.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Sistem centralizat alimentare cu apa satele Dobrotu, Bratesti si Doblea; Reabilitare drumuri de interes local satele Albestii Pamanteni si Albestii Ungureni; Centru ingrijire copii sat Albestii Pamanteni si Dotare camin cultural sat Dobrotu, comuna Albestii de Arges, judetul Arges" - finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 10000 RON. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in formular. Contul IBAN al a.c.este RO46TREZ0485006XXX000716, deschis la Trezoreria Curtea de Arges, beneficiar Consiliul Local al Comunei Albestii de Arges , CIF: 4121978. In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, a.c. va retine din garantia de participare o suma calculata conform art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - in original; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - in original insotita de: a)Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor eligibile catre Bugetul de Stat si catre bugetele asigurarilor de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata; b. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social si punctul de lucru/filiala din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata.Persoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care Candidatul este rezident) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul Nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP;5.declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69(1) din OUG 34/2006. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie si care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar - Sava Vasile, Viceprimar - Popa Gabriel, Secretar - Isfan Elena, Director Economic - Stan Gheorghe, Promotor local - Stefan Cristian. - Se va prezenta - formular - Informatii generale - C.U.I.; -Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara Ofertantul sa fie legal inregistrat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa ?Informatii generale?- Formular nr. 5(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)., Situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica.1.Lista principalelor servicii de credite din ultimi 3 ani.2. Lista informatiilor privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.3. Lista informatiilor referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.4.Experienta similara: Experienta dovedita a ofertantului privind acordarea de credite autoritatilor locale, societati si institutii., Informatii privind subcontractantii1. Prezentarea obligatorie, daca estecazul , a partii/ partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Format electronic, de pe site: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer