Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 2.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Vernesti, Bolculesti si Banicesti, Alimentare cu apa a satelor Vernesti, Bolculesti si Banicesti; Reabil


Detaliu pentru invitatia numarul 353300
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA DANULUI
Numar invitatie: 353300/02.09.2013
Denumire contract: Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 2.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Vernesti, Bolculesti si Banicesti, Alimentare cu apa a satelor Vernesti, Bolculesti si Banicesti; Reabilitare drumuri de interes local (DC 252 km 0+000 ? km 1+046 si DC 239 km 0+073 ? km 1+915), Centru ingrijire copii sat Vernesti in comuna Valea Danului si Dotare camin cultural Vernesti in comuna Valea Danului, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA DANULUICod fiscal: 4122035, Adresa: COMUNA VALEA DANULUI, JUDETUL ARGES, Valea Danului, Telefon: +40 248724458, Fax: +40 248724458
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VALEA DANULUI, JUDETUL ARGES, Valea Danului, Romania, cod postal: 117790, telefon: +40 248724458, fax: +40 248724458, persoana de contact: VASILE DINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei VALEA DANULUI, Judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 2.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Vernesti, Bolculesti si Banicesti, Alimentare cu apa a satelor Vernesti, Bolculesti si Banicesti; Reabilitare drumuri de interes local (DC 252 km 0+000 ? km 1+046 si DC 239 km 0+073 ? km 1+915), Centru ingrijire copii sat Vernesti in comuna Valea Danului si Dotare camin cultural Vernesti in comuna Valea Danului, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare de credit ? linie de finantare in valoare de 2.500.000 lei necesar derularii proiectului ?Sistem centralizat de canalizare satele Vernesti, Bolculesti si Banicesti, Alimentare cu apa a satelor Vernesti, Bolculesti si Banicesti; Reabilitare drumuri de interes local (DC 252 km 0+000 ? km 1+046 si DC 239 km 0+073 ? km 1+915), Centru ingrijire copii sat Vernesti in comuna Valea Danului si Dotare camin cultural sat Vernesti in comuna Valea Danului, judetul Arges?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 7200 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, a.c. va retine din garantia de participare o suma calculata conform art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.Forma de constituire a garantiei de participare: -virament bancar in contul RO03TREZ0485006XXX000908 deschis la Trezoreria CURTEA DE ARGES, Beneficiar: primaria comunei Valea Danului, cod fiscal4122035. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 69(1) din OUG 34/2006 - persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - Primar : DINA VASILE- Contabil: IONESCU MONICA- Secretar: TITEI EUGENIA-Responsabil achizitii publice: ZDREALA VASILE CRISTIAN-Consilier local: RADULESCU CONSTANTIN-Consilier local: CAPUSE ILIE-Consilier local: ANGHELINA VIOREL-Consilier local: DINESCU COSMIN IONEL-Consilier local: BADEA CONSTANTIN PETRE-Consilier local: GOLE NICOLAE VIRGILIU-Consilier local: BOBOC MIHAI-Consilier local: PREDA VASILE-Consilier local: PLESA GHEORGHE-Consilier local: POPESCU PETRE-Consilier local: NICA VASILESe va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010. Ofertantul sa fie legal inregistratOfertantul va trebui sa prezinte: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.-Autorizatie de functionare de la Banca Nationala a RomanieiIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa ?Informatii generale? ? Formular nr.5 (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) se va completa cifra de afaceri globala anuala medie pe ultimii trei ani. Echivalenta pentru cifra de afaceri in euro se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Situatia economico-financiaraBilant contabilBilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, 2012. In cazul in care exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica1. Lista principalelor servicii de credite din ultimii 3 ani.2. Experienta similara. Experienta dovedita a ofertantului privind acordarea de credite pentru autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind subcontractantii1. Prezentarea obligatorie, daca este cazul, a partii/partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer