Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare de credit ? linie finantare in valoare de 3.000.000 lei necesar derularii proiectului ?Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Scoala cu clasele I - VIII, sat Urluieni?? finantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala


Detaliu pentru invitatia numarul 331753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BIRLA (CONSILIUL LOCAL BIRLA)
Numar invitatie: 331753/16.07.2012
Denumire contract: Servicii de acordare de credit ? linie finantare in valoare de 3.000.000 lei necesar derularii proiectului ?Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Scoala cu clasele I - VIII, sat Urluieni?? finantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BIRLA (CONSILIUL LOCAL BIRLA)Cod fiscal: 4122396, Adresa: COMUNA BIRLA, JUDETUL ARGES, Barla, Telefon: 0248678141, Fax: 0248678090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BIRLA, JUDETUL ARGES, Barla, Romania, cod postal: 117090, telefon: +40 248678141, fax: +40 248678090, persoana de contact: Primaria Birla
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Birla - Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare de credit ? linie finantare in valoare de 3.000.000 lei necesar derularii proiectului ?Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Scoala cu clasele I - VIII, sat Urluieni?? finantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare de credit ? linie finantare in valoare de 3.000.000 lei necesar derularii proiectului ?Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Scoala cu clasele I - VIII, sat Urluieni?? finantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 5000 RONPerioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in formular.Contul IBAN al autoritatii contractante este: RO79TREZ0505006XXX000386, deschis la Trezoreria Costesti, judet Arges. In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278ยน din OUG 34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? ? in original insotita de : a. Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul de Stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la platain luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata; b. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social si punctul de lucru/filiala din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilataPersoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care Candidatul este rezident) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul. Nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP;5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69(1)din OUG 34/2006. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie si care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Neacsu Ion - Primar; Musat Valerica - Secretar; Pana Ion - responsabil achizitii; Consilieri locali: 1.Pana Elefterie, 2.Comanita Ion, 3.Tudose Florica, 4.Albu Ilie, 5.Alexe Ilie, 6.Ghitulescu Rodica, 7.Nasta Ionica Alin, 8.Iancu Valerica, 9.Dumitrescu Voicu, 10.Isbasescu Paula, 11.Dumitrescu Georgeta, 12.Ivan Adrian, 13.Andrei Emanoil, 14.Dan Ovidiu-Florin, 15.Voicu H.Nicolae.- Se va prezenta - formular - Informatii generale - C.U.I.; - Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer