Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de actualizare informatica (abonament antivirus)


Detaliu pentru invitatia numarul 341938
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Numar invitatie: 341938/22.01.2013
Denumire contract: Servicii de actualizare informatica (abonament antivirus)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANECod fiscal: RO 24326056, Adresa: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0748886507, Fax: +40 0213151597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ION CAMPINEANU, NR.11, CLADIREA UNION INTERNATIONAL CENTER, ET.1 - REGISTRATURA, BUCURESTI, Romania, cod postal: 010031, telefon: +40 752319960, fax: +40 213151297, persoana de contact: Mihaela Chelmu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.ION CAMPINEANU, NR.11, CLADIREA UNION INTERNATIONAL CENTER, BUCURESTI, Romania, cod postal: 010031, telefon: +40 752319960, fax: +40 213151297, persoana de contact: Daniela Dragne
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniului public al statului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de actualizare informatica (abonament antivirus)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ABONAMENT ANTIVIRUS
II.1.6) CPV: 72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata, etc).Cont garantii: RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172 - In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. - In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Cuantumul garantiei de participare va fi de 2, 600 lei.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare in euro, echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5 zile inainte). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, incepand cu data limita de depunere a ofertelor (60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVA.Forma de constituire a garantiei de buna executie;Conform prevederilor art.90, din H.G.nr.925/2006; Cont garantii: RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172 deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - completare formular 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. 34/2006-completare formulare 10Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul Vasile Pintilie, Ovidiu Gabor, Ioan Oprean, Dumitru Dumitru, Mircea Mihai, Dragos Cazan, Elena Tuchiu, Petre Diacon, Sorin Randasu, Mihail Chelaru, Olga Vasilescu, SilviaMarinescu, Alexandru Bandea, Mihaela Chelmu, Catalin Caluian, Mihai Nita, DanielaDragne, Costin Cocea, Laurentiu Cercel, Sofia Badea, Dragos Francu. Copie Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, pentru personae juridice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice /fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii cu privire la cifra de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte: - 2010:4.2099 lei/euro- 2011:4.2379 lei/euro- 2012:4.4560 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii cu privire la lista principalelor prestari in ultimii 3anib) Experienta similara: prezentarea unui document/ contract/ proces-verbal de receptie, prin care sa confirme efectuarea de prestari de servicii similare., Informatii privindcapacitatea profesionala- Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. indeplinirea in bune conditii a contractului de achizitie cel putin o persoana cu experienta de minim 6 luni in domeniul serviciilor de telefonie mobila.Declaratia trebuie insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cuindeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului. In acest sens, se vor prezenta CV-ului profesional , abilitate de lege, pentru cel putin 2 salariati ai operatorului economic ce depune oferta sau al persoanelor care si-au exprimat angajamentul/ acordul de participare. Certificate sau documente care sa ateste conformitatea serviciilor cuspecificatiile tehnice, valabile la termenul limita dedepunere a ofertelor ? cerinta obligatorieDocumente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii in conformitate cu seria de standardizare ISO 9001:2000 sau echivalent si ISO 27001:2006, pentru ofertant (participant la procedura) in termen de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer