Achizitie publica - Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura si servicii de suport tehnic aferent acestor licente dupa up-gradarea lor la versiunile noi act
Detaliu pentru invitatia numarul 336326
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336326/27.09.2012
Denumire contract: Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura si servicii de suport tehnic aferent acestor licente dupa up-gradarea lor la versiunile noi actualizate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Carol I nr. 17, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 030161, telefon: +40 213054835/ +40 213054976, fax: +40 213150305/ +40 213054835, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura si servicii de suport tehnic aferent acestor licente dupa up-gradarea lor la versiunile noi actualizate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita prestarea de Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi (versiunea 11.2.03g) pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura si servicii de suport tehnic aferent acestor licente dupa up-gradarea lor la versiunile noi actualizate in conformitate cu cerintele si specificatiile tehnice din caietul de sarcini.Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura foloseste pentru gestionarea bazelor de date licente pentru pachetul Oracle Standard si Enterprinse Edition si pachetul Real Application Clusters, dupa cum urmeaza: Nr. ProduseCantitate1 Partitioning - Processor Perpetual 402 Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual 353 Real Application Clusters - Processor Perpetual 404 Internet Application Server Java Edition - Processor Perpetual 65 Internet Developer Suite ? Named User Plus Perpetual 1Produsele mentionate constituie platforma informatica care sustine principalele aplicatii utilizate de catre institutie, respectiv: Sistemul de administrare a platilor, Aplicatia de cartografiere, Aplicatia de contabilitate si Aplicatia cota de lapte.
II.1.6) CPV: 72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 9.000 lei, valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare.Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Se poate constitui si prin Virament bancar. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.339, 80 lei.Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Daca garantia se constituie prin Scrisoare de garantie, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.Documentul se va depune in SEAP, semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare generala.- Se vor prezenta informatii generale despre ofertant. Se va completa si prezenta Formularul F04 din sectiunea Formulare.- Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.- Documentul se va depune in SEAP, semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii si se poate descarca online, din SEAP, www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 14:04