Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de administrare de imobile


Detaliu pentru invitatia numarul 337665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Medicina Legala Mina Minovici
Numar invitatie: 337665/17.10.2012
Denumire contract: Servicii de administrare de imobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Medicina Legala Mina MinoviciCod fiscal: 4420554, Adresa: Calea Vitan nr 9, sect 4 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/3321217 int 167, Fax: 0314058039
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti nr 9, sect 4 Bucuresti, Romania, cod postal: 031281, telefon: +40 213321217/167, fax: +40 314058039, persoana de contact: Gheorghe Florentina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA LEGALA "MINA MINOVICI"- Sos.Vitan Barzesti nr.9, sector 4, Bucuresti - Sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de administrare de imobile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de administrare de imobile
II.1.6) CPV: 98341130-5 - Servicii de administrare de imobile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata, respectiv 4039, 20 lei.Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare, respectiv art.86 alin(1)din HG 925/2006:1.Scrisoare de garantie bancara, sau2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in docuemntatia de atribuire.3.Ordin de plata.Contul Institutului National de Medicina Legala Mina Minovici este: RO41TREZ7045005XXX000148 deschis la Trez Sector 4, cod fiscal 4420554.Perioada de valabilitate: 90 de zile.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia de proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(Formularul nr.10)prezentat in sectiunea "Formulare".In conformitate cu dispozitiile art.278 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care C.N.S.C.respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, dupa cum urmeaza: a)intre 63000 lei si 420000 lei inclusiv 1% din aceasta valoare.In masura in care, instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original de catre ofertant, autoritatii contractante(Formularul nr.11)prezentat in sectiunea "Formulare", cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii ofertantului precum si a numarului si denumirea procedurii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract;2. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu discpozitiile art.90 alin(3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.1) prezentat in sectiunea "Formulare" ? in original;2. Declaratie privind neincadrare in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.2) prezentat in sectiunea "Formulare" ? in original;3. Certificat de participare cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul nr.3) prezentat in sectiunea "Formulare" ? in original;4. Declaratie privind neincadrare in situatia prevazuta la art.691 din O.U.G. nr.34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.4) prezentat in sectiunea "Formulare? ? in original; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prof.univ.dr.Dan Dermengiu ? Director General; Expert IA Silvia Bucur ? Director Financiar-contabilitate; Gheorghe Florentina- Biroul Achizitii Publice;5. Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa obligatiile scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in termen la data deschiderii (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentatul legal al ofertantului);6. Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Administratie Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in termenla data deschiderii, ( original, copie legal;izata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul: semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre stat. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Teritorial, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in domeniul de activitate autorizat al ofertantului, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului si nu va fi emis cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Raportari contabile la 30.06.2012;2. Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista personal calificat, Declaratie privind lista principalelor prestari executate in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. sau email [email protected] garantie de participare 4039, 20 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer