Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ADMINISTRARE IMOBIL


Detaliu pentru invitatia numarul 330669
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Numar invitatie: 330669/27.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE ADMINISTRARE IMOBIL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Cercetare StiintificaCod fiscal: 17728123, Adresa: Mendeleev, 21-25, Bucuresti, Telefon: +40 213183055, Fax: +40 212128166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAPSolicitarile de clarificari se vor transmite la adreseleAUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA, str.Mendeleev, 21-25, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +40 213183055, fax: +40 212128166, email - marilena. [email protected], persoana de contact: Marilena Geambasu.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ADMINISTRARE IMOBIL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de administrare imobil constau in: - asigurarea serviciului de administratie;
- asigurarea serviciului de paza;
- asigurarea serviciului de curatenie, servicii de intretinere a parcarii, asigurare serviciilor de dezapezire pe perioada iernii ( 4 luni/an);
- asigurarea serviciului de intretinere instalatii electrice, sanitare, termice si exploatarea centralei termice; refacere pavaj, diverse reparatii curente;
- asigurarea serviciului pentru exploatarea centralei telefonice;
- asigurare serviciilorPSI;
- asigurare serviciilor de dezinsectie si deratizare trimestrial.
II.1.6) CPV: 98341130-5 - Servicii de administrare de imobile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.000 lei.Garantia pentru participare se va constitui prin orice Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul nr. 13) sau Ordin de plata (OP), in favoarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica, pentru suma de 9.000 lei.Plata se va face in contul RO43TREZ7005005XXX001136 deschis la Trezoreria operativa Municipiul Bucuresti, CUI 17728123.Instrumentul de garantare sau Ordinul de plata, avand valabilitatea 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, este obligatoriu sa se posteze in SEAP (scanat) pana la data limita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la termenul de deschidere a ofertelor.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a respinge Instrumentul de Garantare daca acesta este emis fara respectarea prevederilor legale.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare /OP va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Se accepta o singura scrisoare de garantie de participare care sa acopere integral suma mentionata mai sus.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-operatorului economic, a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C, i se va retine de catre Autoritatea Contractanta suma de 4.330 lei.Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: va fi constituita sub forma unei Scrisori de garantie bancara, in favoarea AUTORITATII NATIONALE PENTRU CERCETARE STIINTIFICA, emisa de o bancacu sediul in Romania, aceasta va fi anexata contractului de achizitie publica. Formularul F 14Orice alt instrument de garantare, conform art.90 din 925/2006 care se va prezinta in original in termen de 5 zile de ladata semnarii contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art.92 alin 1 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitatea -Formularul F 2-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 Formularul F 3-prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele., Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de statNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul F 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Dragos Mihael Ciuparu - Presedinte, Decebal Lohan ? Secretar General, Lucia Moise ? Director Economic, Marilena Geambasu ? Sef Serviciu; Emilia Ilie ? Responsabil achizitii publice, Gina Grec ? Consilier juridic, Gabriela Vlantoiu ? Consilier juridic, Andrei Paraschiv ? Coordonator Compartiment Informatizare, Narcisa Tanase ? consilier superior, Bogdan Veleanu ? consilier, Eugenia Ciotea ? expertDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu metiunea ?conform cu originalul?-Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2011 Formularul F 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul F 6 -ofertant, subcontractant, asociat (dupa caz) Formularul F 6.1, F 6..2In cazul unei asocieri, se va completa: 1. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul F. 6.1 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor), completata de liderul Asocierii.2. Model Acord de asociere (Formular F. 6.2) - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere, in care sa se mentioneze ca: - toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, - liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, - toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului, - in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator, are obligatia de a legaliza asocierea.3. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.4. In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze in cadrul acestui contract, va fi completatFormularul F.6.1- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.- Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii - Formularul F 11 -Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota 1: Data cererii de mentiuni si incheierea inscrierii obiectului de activitate ?de administrare imobile? sa fie cu cel putin 30 de zile inainte de data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Nota 2: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 700.000 lei, Bilantul contabil aferent exercitiului financiar pentru anul 2010, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinitade ofertant daca prezinta cel putin undocument/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare cumulata de minim 200.000 leiIn cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, Informatii privind capacitatea tehnica ? Experienta similara, Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara, Lista cu dotarile necesare pentru indeplinirea acestui contract, Lista cu nominalizarea personalului tehnic de specialitate desemnat pentru a indeplinii contractul de achizitie publica, inclusiv pregatirea acestora, ,Plan de realizare pe fiecare activitate solicitata, pe fiecare serviciu in parte, din care sa rezulte numarul de oameni necesari desfasurarii activitatilor in conditii optime, programul de lucru pentru fiecare serviciu, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii Certificat ISO 9001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii, la ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Certificat ISO 14001 sau echivalent provind Sistemul de Management al Mediului, la ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer