Achizitie publica - Servicii de Administrare Oracle
Detaliu pentru invitatia numarul 334549
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334549/30.08.2012
Denumire contract: Servicii de Administrare Oracle
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: [email protected] -primaria.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Administrare Oracle
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de Administrare Oracle- val contr ce urmeaza a fi atribuit este de164.500 lei- pana la 31.12.2012.- pTR. eventuala prelungire a duratei contr. cu max 4 luni, conf. art.6 alin.3 din HG 925/2006 val este de 50.000 lei exc TVA. Val.tot - 214.500 lei fara tva
II.1.6) CPV: 72322000-8 - Servicii de gestionare a datelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara Formularului nr.20, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 3290 lei. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numeleLiderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 13 a tuturormembrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 13, cuantumul garantiei fiind redus la 50%.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executieva fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.modul de restituire conform art.Conf. art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta formularul 22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare.Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur Formular 4 pe asociere.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.(Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.) Persoanele care sunt responsabile cu derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti, MirceaOctavian Constantinescu - Director General Directia Generala Economica, Daniela Mincu Director General Directia Generala Achizitii, Silvia Barbulescu - Director Executiv Directia Proceduri Achizitie, Adrian Iordache - Director - Directia Juridic, Florea Ion - Director Executiv - Directia Financiar Contabilitate, Sorin Nicolae VAsile - sef serviciu Directia Sisteme Informatice, Alfred Chitez - expert Directia Sisteme Informatice, Florin Minca - expert Directia Sisteme Informatice, Cristian Preda - Director EXecutiv.Consiliul General al Municipiului Bucuresti.Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri: Alexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.1)Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale sialte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul generalconsolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competenteprivind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. 2)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Document emis cu maxim 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite detraducerea autorizata/legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului /ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind cap.tehnica -Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani din care sa reiasa experienta de 3 ani in utilizarea Quest Central for Oracle Suite pentru administrarea bazelor de date Oracle ruland arhitecturi oferind disponibilitate ridicata (tip cluster)., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani . In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Informatii privind experientasimilara: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)trebuie sa demonstreze experienta similara in domeniu, prin intermediul a maxim 3 contracte de natura similara celor care vor face obiectul prezentului contract de servicii a caror valoare totala sa fie minim 150.000 lei fara TVA din care cel putin unul de administrare a bazelor de date Oracle 9i sau 10g ruland in configuratie cluster folosind Quest Central for Oracle Suite.Se va completa Formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare, la care se vor anexa in copie ?conform cu originalul?.- copii certificate dupa contracte, procese verbale de incheiere a serviciilor, recomandari de la beneficiari care vor contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul contr., acord/ contract de asociere daca este cazul, tipul serviciilor/activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului precum si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante, Expert cheie 3 -inginer.Pers. propusa ptr aceasta functie trebuie sa faca dovada ca are : studii universitare de licenta sau echivalente;nivelul de certificare Oracle database Certified Proffesional Administrator in administrarea bazelor de date Oracle 9i si 10g;minim 1 proiect similar care face obiectul prezentului ctr.CV - ul semnat si stampilat in original; copie conform cu originalul a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale, valabile la data depunerii ofertelor, copii ale Certificatelor/Atestatelor, declaratie de disponibilitate., Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, care sa fie in conformitate cu Formularul nr. 12 din Sectiunea Formulare, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati, Cap teh si/sau profesionala a op ec poate fi sustinuta in conform cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare - Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinere teh., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Lista personalului cheie, care va fi angajat in cadrul contractului care sa descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta in domeniu a personalului propus ptr indeplinirea ctr.Vor fi nominalizati cel putin urmatorii experti cheie : Expert cheie 1 - Manager proiect , Expert cheie 2 - Inginer, Expert cheie 3 - inginer., Expert cheie 1 -Manager Proiect.Persoana propusa ptr aceasta functie trebuie sa faca dovada ca are : -studii universitare de licenta sau echivalente; minim 5 ani experienta in servicii IT; minim 3 ani experienta in managementul proiectelor IT; -CV - ul semnat si stampilat in original; copie conform cu originalul a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale, valabile la data depunerii ofertelor, copii ale Certificatelor/Atestatelor, declaratie de disponibilitate., Expert cheie 2 - Inginer.Persoana propusa ptr aceasta functie trebuie sa faca dovada ca are : studii universitare de licenta sau echivalente;nivelul de certificare Oracle Database Certified Proffesional Administrator in administrarea bazelor de date Oracle 9i si 10g;minim 3 ani in administrarea bazelor de date Oracle 9i/10g in medii avand cerinte de inalta disponibilitate (failover cluster si RAC).CV - ul semnat si stampilat in original; copie conform cu originalul a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale, valabile la data depunerii ofertelor, copii ale Certificatelor/Atestatelor, declaratie de disponibilitate. Informatii privind asigurarea calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sauechivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.Ofertantul trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelorofertante, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Nota: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contrac
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 11:12