Achizitie publica - Servicii de administrare si mentenanta a sistemului informatic al suportului administrativ al A.N.I.
Detaliu pentru invitatia numarul 345589
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345589/19.04.2013
Denumire contract: Servicii de administrare si mentenanta a sistemului informatic al suportului administrativ al A.N.I.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATECod fiscal: 22838777, Adresa: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Telefon: +40 0372069869, Fax: +40 0372069888
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010661, telefon: +40 0372069869, fax: +40 0372069888, persoana de contact: GABRIEL PANAIT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bdul Lascar CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010661
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (control administrativ)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de administrare si mentenanta a sistemului informatic al suportului administrativ al A.N.I.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de administrare si mentenanta a sistemului informatic al suportului administrativ al A.N.I., astfel: a. servicii informatice de administrare, utilizare si imbunatatire a aplicatiei informatice implementate pe platforma SAP ? ERP;b. servicii de mentenanta pentru fiecare modul informatic, precum si pentru licentele SAP.Valoarea minima de 330.000 lei fara TVA (echivalent a 74.832 euro fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 570.000 lei fara TVA (echivalent a 129.255 euro fara TVA), la cursul afisat de BNR in data de 09.04.2013 (1 euro = 4, 4099 lei), a fost estimata pentrusi pentru achizitionarea de noi servicii similare, pe o durata de un an de zile (2014), similare celor achizitionate prin atribuirea contractului initial si numai daca se respecta in mod cumulativ conditiile precizate la art. 122, lit. j), din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Optiuni: Achiz.de serv.sim. cf.art.122, lit.j), OUG34/06, max.240000lei fara TVA (54.423 euro). 12 luni.
II.1.6) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 - 570, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei, Aceasta s-a stabilit conform prevederilor art. 43^1 din O.U.G. nr. 34/2006. In baza prevederilor art. 278^1, lit. a) din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata sau contestatarul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.300, 00 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: - conform prevederilor art. 86 alin. (1) - (4) si (6) din H.G. nr. 925/2006; - prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO40TREZ7005005XXX002160, deschis la A.T.C.P.M.B. Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit.In cazul ofertan?ilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Modul de constituire a garantiei de buna executie acceptat: garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Se vor completa formularele nr. 3 si nr. 4.Incadrarea in situatiileprevazutela art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Fiecare asociat/ tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte aceste documente.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 ?i 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului asociatului/ tertului sus?inator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 5, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/ sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitiei a tuturor ofertelor in cauza.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Se va completa de catre ofertant, ofertantul asociat, subcontractant, tert sustinator, formularul nr. 6, privind conflictul de interese. In ceea ce priveste aprobarea, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza bugetul aferent achizitiei in cauza si documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in cadrul Agentiei Nationale de Integritate sunt: Dl. Horia GEORGESCU - Pre?edinte, Dl. Bogdan STAN - Vicepre?edinte, Dna Greta CONSTANTINESCU - Director, Direc?ia Economica, Dna Ioana LAZAR ? Director General, Directia Generala Juridica, Relatii Publice si Comunicare, respectiv Comisia de evaluare a ofertelor compusa din Dl. Gabriel PANAIT ? Consilier Superior, Compartimentul de Investi?ii ?i Achizitii Publice, Dna Cristinela GROSU ? ?ef Serviciu, Serviciul de Tehnologia Informatiei si Dl. Dragos Aurel VAIDA ? Consilier Juridic Superior, Directia Generala Juridica, Relatii Publice si Comunicare.4. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorCerinte obligatorii: Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 ?i art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Toate certificatele/ documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul».Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare servicii.Fiecare asociat/ ter? sus?inator, daca este cazul, este obligat sa prezinte aceste documente.Nu se accepta ofertan?i cu datorii la bugetul de stat ?i/ sau bugetul local.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 7. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data limita de depunere a ofertei. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/ sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.6. Cazier fiscal (conf. Anexa 1, Ordin 509/2011)Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.7. Cazier judiciar (conf. Anexa 1, Ordin 509/2011)Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. 1. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului ComertuluiCerinta obligatorie: Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in originalsau copie cu men?iunea: «conform cu originalul», din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (se vor prezenta sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea «conform cu originalul» inso?ite de traducerea autorizata).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informa?ii referitoare la pregatirea personalului de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.In vederea derularii contractului, ofertantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiect ai carei membrii trebuie sa indeplineasca cerin?ele solicitate pentru urmatoarele roluri: Cerin?e obligatorii: Dovada indeplinirii cerin?elor minime obligatorii se va face prin urmatoarele, cumulativ: - completarea pentru fiecare persoana desemnata in cadrul echipei de proiect a Curriculum-ului vitae (model european);
- se solicita ca fiecare expert nominalizat sa depuna o Declara?ie de disponibilitate de participare ? se solicita completarea Formularului nr. 10;Certificate/ diplome de studii/ alte acte doveditoare, din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor referitoare, in copie certificate pentru conformitate cu originalul., 1. Manager de proiect ? minim 1 expertPregatire profesionala - Studii superioare universitare/ postuniversitare absolvite cu diploma de licen?a sau echivalent in domeniul IT (automatica ?i calculatoare/ informatica/ cibernetica/ electronica ?i telecomunica?ii sau echivalent).Experien?a profesionala generala - Minim 5 ani de experien?a profesionala in domeniul IT.Experien?a profesionala specifica - Experien?a aplicata atat ca manager intr-un proiect, cat ?i ca expert IT in cel pu?in un proiect similar in domeniul aplica?iilor bazate pe tehnologia SAP.Certificare minima ? management de proiect CNFPA sau echivalent.Certificare minima ? Administrare sistem SAP NetWeaver 7.0 cu baza de date Oracle (SAP Certified Technology Associate ? System Administration (Oracle DB) with SAP NetWeaver 7.0 sau echivalent).Certificare minima ? consultant suport SAP (Support Consultant on mySAP All in One sau echivalent)Deoarece ANI este certificata ISO 27001, pentru a proba familiarizarea cu bune practici in Managementul Serviciilor de IT, trebuie sa faca dovada participarii la un curs ITIL Foundation (Information Technology Infrastructure Library) sau echivalent.Deoarece aceste responsabilita?i pot fi asumate doar de un manager cu experien?a, expertul propus trebuie sa faca dovada ca a participat pe pozi?ia de manager de proiect in cadrul a cel pu?in unui proiect similar care a inclus implementare, mentenan?a, instruire ?i suport de solu?ii software SAP ERP ?i BI.Cerin?e obligatorii: Dovada indeplinirii cerin?elor minime obligatorii se va face prin urmatoarele, cumulativ: - completarea pentru fiecare persoana desemnata in cadrul echipei de proiect a Curriculum-ului vitae (model european);
- se solicita ca fiecare expert nominalizat sa depuna o Declara?ie de disponibilitate de participare ? se solicita completarea Formularului nr. 10;Certificate/ diplome de studii/ alte acte doveditoare, din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor referitoare, in copie certificate pentru conformitate cu originalul., 2. Expert consultant SAP Financiar/ contabilitate ? minim 1 expertPregatire profesionala - Studii superioare universitare/ postuniversitare absolvite cu diploma de licen?a sau echivalent in domeniul IT (informatica economica/ cibernetica/ electronica ?i telecomunica?ii sau echivalent).Experien?a profesionala generala - Minim 3 ani de experien?a profesionala in domeniul IT.Experien?a profesionala specifica - Experien?a aplicata in domeniul consultan?ei SAP FI care va atesta faptul ca acesta este pregatit pentru a oferi suport, mentenan?a ?i instruire.Certificare minima ? formator CNFPA sau echivalent.Deoarece aceste responsabilita?i pot fi asumate doar de un consultant SAP FI cu experien?a, expertul propus trebuie sa faca dovada ca a participat pe pozi?ia de consultant SAP FI in cadrul a cel pu?in unui proiect care a inclus implementare, mentenan?a, instruire ?i suport de solu?ii software de ERP SAP.Cerin?e obligatorii: Dovada indeplinirii cerin?elor minime obligatorii se va face prin urmatoarele, cumulativ: - completarea pentru fiecare persoana desemnata in cadrul echipei de proiect a Curriculum-ului vitae (model european);
- se solicita ca fiecare expert nominalizat sa depuna o Declara?ie de disponibilitate de participare ? se solicita completarea Formularului nr. 10;Certificate/ diplome de studii/ alte acte doveditoare, din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor referitoare, in copie certificate pentru conformitate cu originalul., 3. Expert consultant SAP Resurse Umane ? minim 1 expertPregatire profesionala - Studii superioare universitare/ postuniversitare absolvite cu diploma de licen?a sau echivalent in domeniul IT (informatica economica/ cibernetica/ electronica ?i telecomunica?ii sau echivalent).Experien?a profesionala generala - Minim 5 ani de experien?a profesionala in domeniul resurselor umane.Experien?a profesionala specifica - Experien?a aplicata in domeniul SAP HR care va atesta faptul ca acesta este pregatit pentru a oferi suport, mentenan?a ?i instruire.Certificare minima ? formator CNFPA sau echivalent.Deoarece aceste responsabilita?i pot fi asumate doar de un consultant SAP HR cu experien?a, expertul propus trebuie sa faca dovada ca a participat in cadrul a cel pu?in unui proiect care a inclus implementare, instruire, mentenan?a de solu?ii software de ERP SAP pe pozi?ia de consultant SAP HR.Cerin?e obligatorii: Dovada indeplinirii cerin?elor minime obligatorii se va face prin urmatoarele, cumulativ: - completarea pentru fiecare persoana desemnata in cadrul echipei de proiect a Curriculum-ului vitae (model european);
- se solicita ca fiecare expert nominalizat sa depuna o Declara?ie de disponibilitate de participare ? se solicita completarea Formularului nr. 10;Certificate/ diplome de studii/ alte acte doveditoare, din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor referitoare, in copie certificate pentru conformitate cu originalul., 4. Expert consultant SAP Tehnic ? minim 1 expertPregatire profesionala - Studii superioare universitare/ postuniversitare absolvite cu diploma de licen?a sau echivalent in domeniul IT (automatica ?i calculatoare/ informatica/ cibernetica/ electronica ?i telecomunica?ii sau echivalent).Experien?a profesionala generala - Minim 5 ani de experien?a profesionala in domeniul IT.Experien?a profesionala specifica - Experien?a aplicata in domeniul consultan?ei SAP care va atesta faptul ca acesta este pregatit pentru a oferi suport, mentenan?a ?i instruire.Certificare minima ? formator CNFPA sau echivalent.Certificare minima ? Consultant tehnic SAP NetWeaver cu baza de date Oracle (SAP Technology Consultant ? SAP NetWeaver ? SAP Web AS for Oracle sau echivalent).Deoarece aceste responsabilita?i pot fi asumate doar de un consultant Tehnic SAP cu experien?a, expertul propus trebuie sa faca dovada ca a participat in cadrul a cel pu?in unui proiect care a inclus implementare, mentenan?a, instruire ?i suport de solu?ii software de ERP SAP pe pozitia de consultant Tehnic SAP.Cerin?e obligatorii: Dovada indeplinirii cerin?elor minime obligatorii se va face prin urmatoarele, cumulativ: - completarea pentru fiecare persoana desemnata in cadrul echipei de proiect a Curriculum-ului vitae (model european);
- se solicita ca fiecare expert nominalizat sa depuna o Declara?ie de disponibilitate de participare ? se solicita completarea Formularului nr. 10;Certificate/ diplome de studii/ alte acte doveditoare, din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor referitoare, in copie certificate pentru conformitate cu originalul., 5. Expert consultant SAP Logistica ? minim 1 expertPregatire profesionala - Studii superioare universitare/ postuniversitare absolvite cu diploma de licen?a sau echivalent in domeniul IT (automatica ?i calculatoare/ informatica/ cibernetica/ electronica ?i telecomunica?ii sau echivalent).Experien?a profesionala generala - Minim 5 ani de experien?a profesionala in domeniul IT.Experien?a profesionala specifica - Experien?a aplicata in domeniul consultan?ei SAP care va atesta faptul ca acesta este pregatit pentru a oferi suport, mentenan?a ?i instruire.Deoarece aceste responsabilita?i pot fi asumate doar de un consultant Logistica SAP cu experien?a, expertul propus trebuie sa faca dovada ca a participat in cadrul a cel pu?in unui proiect care a inclus implementare, mentenan?a, instruire ?i suport de solu?ii software de ERP SAP pe pozitia de consultant Logistica SAP.Cerin?e obligatorii: Dovada indeplinirii cerin?elor minime obligatorii se va face prin urmatoarele, cumulativ: - completarea pentru fiecare persoana desemnata in cadrul echipei de proiect a Curriculum-ului vitae (model european);
- se solicita ca fiecare expert nominalizat sa depuna o Declara?ie de disponibilitate de participare ? se solicita completarea Formularului nr. 10;Certificate/ diplome de studii/ alte acte doveditoare, din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor referitoare, in copie certificate pentru conformitate cu originalul., 6. Expert consultant SAP BI ? minim 1 expertPregatire profesionala - Studii superioare universitare/ postuniversitare absolvite cu diploma de licen?a sau echivalent in domeniul IT (automatica ?i calculatoare/ informatica/ cibernetica/ electronica ?i telecomunica?ii sau echivalent).Experien?a profesionala generala - Minim 5 ani de experien?a profesionala in domeniul IT.Experien?a profesionala specifica - Experien?a aplicata in domeniul consultan?ei SAP care va atesta faptul ca acesta este pregatit pentru a oferi suport, mentenan?a ?i instruire.Deoarece aceste responsabilita?i pot fi asumate doar de un consultant SAP BI cu experien?a, expertul propus trebuie sa faca dovada ca a participat in cadrul a cel pu?in unui proiect care a inclus implementare, mentenan?a, instruire ?i suport de solu?ii software de SAP ERP pe pozitia de consultant SAP BI.Cerin?e obligatorii: Dovada indeplinirii cerin?elor minime obligatorii se va face prin urmatoarele, cumulativ: - completarea pentru fiecare persoana desemnata in cadrul echipei de proiect a Curriculum-ului vitae (model european);
- se solicita ca fiecare expert nominalizat sa depuna o Declara?ie de disponibilitate de participare ? se solicita completarea Formularului nr. 10;Certificate/ diplome de studii/ alte acte doveditoare, din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor referitoare, in copie certificate pentru conformitate cu originalul. Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu mentiunea ?conform cu originalul?., Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al securitatii informatiei, respectiv ISO 27001 sau echivalent. In conformitate cu manualul Sistemului de Management al Securitatii Informatiei din cadrul Agentiei Nationale de Integritate, elaborat in conformitate cu ISO 27001, se solicita ca operatorul economic sa aiba implementat standardul de securitate ISO 27001. Nu se accepta un operator economic la care raportul de audit nu a fost finalizat, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate. Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 27001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 16:08