Achizitie publica - Servicii de agentii de transport pentru demnitarii si salariatii MCSI, CNMSI si CNRD
Detaliu pentru invitatia numarul 338786
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338786/02.11.2012
Denumire contract: Servicii de agentii de transport pentru demnitarii si salariatii MCSI, CNMSI si CNRD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Comunicatiilor si Societatii InformationaleCod fiscal: 4220947, Adresa: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 4001381, Fax: 3114136
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +4 0213114136, fax: +4 0213114136, persoana de contact: RALUCA VOICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de agentii de transport pentru demnitarii si salariatii MCSI, CNMSI si CNRD
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta isi propune sa achizitioneze servicii de agentii de transport pentru demnitarii, salariatii MCSI, CNMSI si CNRD in vederea participarii acestora la evenimentele internationale.
II.1.6) CPV: 63520000-0 - Servicii de agentii de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1450 lei.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 in forma prezentata in Formularul specific din sectiunea Formulare, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO87TREZ7005005XXX000150 deschis la Trezoreria sector 5 Bucuresti pe seama MCSI, cod fiscal 4220947, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii care solicita reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50% in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Data de referinta la care se va face echivalenta leu/valuta este cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul 1. Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator, semnata cu semnatura electronica.2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere, semnata electronic. ? Formular 2. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: ?Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator semnata electronic (tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006)2. De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.?Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele localeAcestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat.3. Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006.Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va depune Formularul 3 ?in original, semnat electronic. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant. persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan NICA ministru, Carmen Mihaela Danet dir gen, Raluca Voicu dir Alexandru Cozma, dir gen adj, Mirela Tudose sef serv juridic, Adrian Kalapis secretar gen.4. Participarea la licitatie cu oferta independenta. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formularul 4?in original, semnat electronic. Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant.Dovada privind calitatea de IMM. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune, cu semnatura electronica: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?; ? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?; ? ?Fisa de parteneriat?; ? ?Intreprinderi partenere? - in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: - ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?; ? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?; ? ?Intreprinderi legate?; ? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, ofertantii vor oferi formularele de IMM in original Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial - se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul. Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile se vor prezenta in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, cu toate completarile si actualizarile ulterioare. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4.2379 lei, Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3, care sa fie de min. 145.000 LEI. Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4.2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani., Acreditare IATA. Copia conforma cu originalul a acreditarii, Prezentarea de informatii privind asocierea se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; nominalizarea liderului asociatiei; comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;platile se vor face catre liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Prezentarea de informatii privind subcontractantii. Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora si mentiunea partii/partilor din contract care urmeaza sa fie realizata de catre acestia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 11:34