Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de amenajare a fondului forestier al Comunei Maieru, administrat de Ocolul Silvic Maieru RA


Detaliu pentru invitatia numarul 342689
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC MAIERU RA
Numar invitatie: 342689/14.02.2013
Denumire contract: Servicii de amenajare a fondului forestier al Comunei Maieru, administrat de Ocolul Silvic Maieru RA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC MAIERU RACod fiscal: 17429946, Adresa: STR.PRINCIPALA NR.223, Maieru, Telefon: 0263376551, Fax: 0263376551
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA NR.223, Maieru, Romania, cod postal: 427130, telefon: +40 0263376551, fax: +40 0263376551, persoana de contact: GAVRILA NEAMT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.PRINCIPALA NR.223, Maieru, Romania, cod postal: 427130, telefon: +40 0263376551, fax: +40 0263376551, persoana de contact: GAVRILA NEAMT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de amenajare a fondului forestier al Comunei Maieru, administrat de Ocolul Silvic Maieru RA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de amenajarea fondului forestier proprietate publica a comunei Maieru, judetul Bistrita Nasaud, suprafata de 9730 ha
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2%- 5200 lei.Perioada de valabilitate a garan?iei pentru participare este de 60 de zilede la data limita pentru depunerea ofertelor. In cazul unei contesta?ii la CNSC garan?ia de participare se re?ine in condi?iile prevazute de art. 278, alin. 1 din OUG 34/2006, in cuantum de 2600 lei. Echivalenta pentru o garan?ie depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
10%. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorita?ii contractante, la o banca agreata de ambele par?i. Suma ini?iala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garan?ia de buna execu?ie se poate constitui prin retineri sucesive din sumele datorate pentru plata facturilor rezultate ca urmare a situa?ilor de lucrari prezentate ?i acceptate la plata de autoritatea contractanta, conform H.G. nr. 1045/2011. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 Formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular 3Declaratii privind calitatea de participant la procedura Formular 4a.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.b.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioaracelei in care sedepun oferteleDeclaratia?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular 3Aten?ieIncadrarea in situa?ia prevazuta la 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru artibuirea contractului de achizi?ie publica.In cazul unei asocieri , fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asocia?i in oricare situa?ie prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Persoanele ce de?in func?ii de decizie ?i au rol in ini?ierea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Dumitru Vasilie ? Primar Comuna Maieru2. Bor? Vasile- Viceprimar Comuna Maieru3. ing. Neam? Gavrila ? Sef ocol Ocolul Silvic Maieru R.A.4. ing. Ureche Damaschin ? fond forestier Ocolul Silvic Maieru R.A.5. tehn. Ursa Dorina ? cultura padurilor Ocolul Silvic Maieru R.A.6. Dr.ing.Avram Grigore - membru Consiliul de Administra?ie Ocolul Silvic Maieru R.A7. Lup?an Mitrofan ? membru Consiliul de Administra?ie Ocolul Silvic Maieru R.A.8. Dumitru Petru - membru Consiliul de Administra?ie Ocolul Silvic Maieru R.A9. Pop Ioachim - membru Consiliul de Administra?ie Ocolul Silvic Maieru R.A10. Hangea Veronica - membru Consiliul de Administra?ie Ocolul Silvic Maieru R.A11. Negru?er Vilu? - membru Comisia pentru Agricultura si Silvicultura ?Consiliul Local Maieru12. Candale Ioan - membru Comisia pentru Agricultura si Silvicultura ?Consiliul Local Maieru13. Mogin Vasile - membru Comisia pentru Agricultura si Silvicultura ?Consiliul Local Maieru14. Coman Vasile - membru Comisia pentru Agricultura si Silvicultura ?Consiliul Local Maieru15. Domide Teodor - membru Comisia pentru Agricultura si Silvicultura ?Consiliul Local Maieru 1. Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, declararea cifrei medii de afaceripe ultimii trei ani pentru care exista exercitiul financiar incheiat- Formularul 6 ? declararea cifrei medii anuale de afaceri globala pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2010, 2011, 2012). Pentru echivalenta se va lua in calcul cursul valutar mediu anualpublicat de BNR Cerinta minima: Realizarea unei cifre medii anuale de afaceripe ultimii 3 ani egala cuvaloarea minima impusa :520000 RONPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului- Formular 12. Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea sa, sau a unuia dintre asociati, prin contracte sau conventii de inchiriere, un numar suficient de echipamente: GPS?4 buc, Soft colectare date GPS ? 1 licenta, Dendrometre sau similar-4 buc, Busola topografica?1 buc, Clupa forestiera?3buc, buAutoturism ? 1 buc, Soft prelucrare date amenajare AS 2010 ? 1 licenta, Computere ? 4 bucImprimanta A4 ? 1 bucata, Imprimanta A3 ? 1 bucata., Experienta similara.Ofertantul trebuiesa prezinte o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, respectand art. 188 alin 2 lit. a) din OUG 34/2006. Formular 14-din care sa rezulte prestarea de servicii de amenajarea a fondului forestier, pentru o suprafata minima egala cu suprafata licitata, respectiv 9730 ha., Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului de conducere din cadrul organizatiei in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)- formular8.b)Lista personalului responsabil-, ,cheie? angajat in cadrul contractului, (conform Formular 9).Personalul propus trebuie sa aibe experienta in servicii similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Expert CTAP atestat conform OM 1039/2010-1 , Sef proiect atestat conform OM 1039/2010-3, Ingineri silvici?3, Tehnician silvic?1, Formular 10.Completare formular 13, daca este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer