Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de amenajare a fondului forestier proprietate publica si privata a comunei Sant, administrat de Ocolul silvic Izvorul Somesului R.A.


Detaliu pentru invitatia numarul 328280
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC IZVORUL SOMESULUI R.A.
Numar invitatie: 328280/30.05.2012
Denumire contract: Servicii de amenajare a fondului forestier proprietate publica si privata a comunei Sant, administrat de Ocolul silvic Izvorul Somesului R.A.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC IZVORUL SOMESULUI R.A.Cod fiscal: RO 13471484, Adresa: SANT, BISTRITA-NASAUD, sant, Telefon: 0263379547; 0732123083, Fax: 0263379547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SANT, BISTRITA-NASAUD, sant, Romania, cod postal: 427285, telefon: +40 263379547, fax: +40 263379548, persoana de contact: LEON URSA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ocolului Silvic Izvorul Somesului R.A., strada Principala, nr. 588, localitatea Sant, judetul Bistrita-Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de amenajare a fondului forestier proprietate publica si privata a comunei Sant, administrat de Ocolul silvic Izvorul Somesului R.A.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea fondului forestier proprietate publica si privata a comunei Sant, administrat de Ocolul silvic Izvorul Somesului R.A., conform normelor tehnice in vigoare
II.1.6) CPV: 77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 2000 lei si se constituie conform mentiunilor din Documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului si se constituie conform mentiunilor din Documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006)conform formularului A din Documentatia de atribuireDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 conform formularului B Documentatia de atribuireDeclaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului 12C din Documentatia de atribuireCertificarul de atestare fiscalaCertificat privind plata impozitele si taxele locale Certificatul de inregistrareCertificatul constatator ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani inregistrate la autoritatilecompetente, Formular 20 din Documentatia de atribuire
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandari din partea beneficiarilor, Formular E din Documentatia de atribuire, Formular F, Formular 25 din Documentatia de atribuire, Autorizatie emisa de MAPDR, Certificate ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Priin solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante sau din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer