Achizitie publica - Servicii de amenajare a fondului forestier proprietate publica a comunei RODNA, judetul BISTRITA NASAUD
Detaliu pentru invitatia numarul 333715
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333715/16.08.2012
Denumire contract: Servicii de amenajare a fondului forestier proprietate publica a comuneiRODNA, judetul BISTRITA NASAUD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RODNA (PRIMARIA COMUNEI RODNA)Cod fiscal: 4512321, Adresa: PRINCIPALA, NR. 756, Rodna, Telefon: 0263377537, Fax: 0263377010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRINCIPALA, NR. 756, Rodna, Romania, cod postal: 427245, telefon: +40 263377537, fax: +40 263377010, persoana de contact: Maricut Tinut Iacob
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. Principala, NR. 756, Loc. Rodna , Jud. Bistrita - Nasaud Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de amenajare a fondului forestier proprietate publica a comuneiRODNA, judetul BISTRITA NASAUD
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de amenajare a fondului forestier proprietate publica a comunei RODNA, judetul BISTRITA NASAUD, SUPRAFATA 4830 ha
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 ronPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul unei contestatii la CNSC garantia de participare se retine in conditiile prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006, in cuantum de 1500 ron.
Garantie de buna executie
10 %Garantie de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor rezultate ca urmare a situatiilor de lucrari prezentate si acceptate la plata de autoritatea contractanta. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006- Formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- Formular 3Declaratii privind calitatea de participant la procedura- Formular 4a.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.b.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioaracelei in care sedepun ofertele.Declaratia?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formular 3Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare situatie prevazuta la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Persoanele ce detin functii de decizie si au rol in initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nascan Alexandru ? primarul comunei RodnaBodriheic Alexandru ? viceprimarul comunei RodnaLuci Angelina - contabil;Szenftleben Carol Cristian - responsabil cu achizitiile publiceMaricut Tinut Iacob- inspector de specialitateNacu Rodica- secretarul comunei RodnaJauca Alexandru ? Ioan- consilier localBirisiu Gabriel-Dan - consilier localFilipoi Anuta - consilier localGusa Daniel - consilier localCotu Ilie - consilier localSlavoaca Grigore - consilier localGrapini Valentin ?Iosif - consilier localSangeorzan Iacob Larion - consilier localHazbei Samoila - consilier localCulca Istrate - consilier localGusa Emil Sandu - consilier localSohorca Leontin Ioan - consilier localPop Ioan - consilier localSzenftleben Carol Vasile - consilier local Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Efectivele medii anuale ale personalului in ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari (conform Formular 8);b) Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta (conform Formular 9)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Expert CTAP atestat conform OM 1039/2010Sef proiect atestat conform OM 1039/2010Ingineri silvici ? 3 persoaneTehnician silvic ? 1 persoanaOfertantul trebuie sa prezinteFormular 12.GPS ? 4 bucSoft colectare date GPS ? 1 licentaDendrometre sau similar- 4 bucBusola topografica ? 1 bucClupa forestiera ? 3 bucAutoturism ? 1 bucSoft prelucrare date amenajare AS 2010- 1 licentaComputere ? 4 bucatiImprimanta A4 ? 1 bucataImprimanta A3 ? 1 bucataOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a executat cel putin o lucrare similara pentru minim 4830 ha
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 10:48