Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de amenajare peisagistica


Detaliu pentru invitatia numarul 344045
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice - Bucuresti
Numar invitatie: 344045/19.03.2013
Denumire contract: Servicii de amenajare peisagistica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetari si Amenajari Silvice - BucurestiCod fiscal: RO 2607964, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 128, Voluntari, Telefon: 021 350 32 45, Fax: 021 350 32 45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Closca nr.13, Brasov, Romania, cod postal: 500040, telefon: +40 268419936, fax: +40 268415338, persoana de contact: Cotovelea Ancuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Closca nr.13, Brasov, Romania, cod postal: 500040, telefon: +40 268419936, fax: +40 268415338, persoana de contact: Cotovelea Ancuta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura - Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de amenajare peisagistica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul vizeaza realizarea a doua imprejmuiri in jurul unor habitate de mlastina periclitate (habitat prioritar 7210*) in suprafata totala de 5, 42 ha, cu gard de laturoaie si cu gard viu alcatuit din specii arbustive adaptate conditiilor ecologice ale zonei.Suma aferenta categoriei de "Diverse si neprevazute" este de 14.177, 53 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 71421000-5 - Servicii de amenajare peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 629.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va depune garantie de participare in cuantum de 3400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractantesau -ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca nr. cont: RO56RZBR0000060000740368 deschis la Raiffeisen Bank Agentia Piata Sfatului Brasov, sau la caseria ICAS Brasov.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR de la data depunerii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?- prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura"- prezentare formular ?Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006"Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34\06 cu complet si modif ulterioare?Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire sunt: Giurgiu Ioan ? Sef SectieComisia de evaluare oferte: Ancuta Cotovelea ? PresedintePasca Claudiu ? MembruVisan Daniel ? MembruScurtu Marius ? MembruSpataru Cezar ? MembruCertificate de atestare fiscala (origina sau copii conform cu originalul) care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteler din care sa reiasa situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele Prezentare Certificat Constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul constatator poate fi prezentat in oricare din formele original sau copie legalizata, acesta trebuie sa cuprinda informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundat comercializarea produselor a caror achizitionare se urmareste.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)- Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004. Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice straine)- Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana. Ofertantul trebuie sa faca dovada autorizarii societatii de catre autoritatea nationala de mediu (ministerul responsabil cu padurile), ca producator de material forestier de reproducere care poate fi utilizat in scopuri forestiere vizata pentru anul in curs, prin prezentarea documentului in original sau copie lizibila stampilata si semnata conform cu originalul.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii certificatului fitosanitar pentru producator, depozit, importator, plante sau produse vegetale, emis de Directia Judeteana pentru Agricultura vizat pentru anul in curs, prin prezentarea documentului in original sau copie lizibila stampilata si semnata conform cu originalul.Ofertantul trebuie sa prezinte Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca ofertantul este incadrat in clasa CAEN - 0210 Silvicultura si alte activitati forestiere, prin prezentarea documentului in original sau copie lizibila stampilata si semnata conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta necesarului minim de puieti pentru indeplinirea contractului, Echipamente minime necesare pentru indeplinirea contractului: - 1 autoturism care sa asigure transportul muncitorilor;
- 1 foreza mecanica pentru realizarea gaurilor in pamant;
- 1 tractor cu remorca transport pentru lucrari silvice;
- 1 scarificator pentru realizat santuri;
- unelete si materiale necesare instalarii gardului din laturoaie si gardului viu: motoferastrau mecanic 1 buc., ferastrau manual 2 buc., harlete 4 buc., lopeti 3 buc., topoare 3 buc., ciocane 4 buc., sape de munte 7 buc., galeti 5 buc., Ofertantul trebuie sa demonstreze calificarea ?i experien?a profesionala pentru minim un expert silvic cu studii superioare, care are rolul de a coordona echipa de muncitori in teren, care trebuie sa posede diploma universitara / postuniversitara in domeniul silvic sisa aiba experienta de minimum 3 ani in lucrari silvotehnice;Echipa de muncitori trebuie sa fie formata din minim 4 muncitori cu experienta de minim un an in lucrari silvice, care trebuie sa fie absolventi de minim 8 clase scolare, sa fie calificati la locul de munca si sa aiba vechime de minim 1 an in executarea de lucrari silvice., Subcontractare si asociere: - In cazul unei asocieri in scopul depunerii unei oferte comune se va prezenta Formularul 12H.- Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - completare Formular 12G. Daca este cazul: anexa la formular ? Lista cu subcontractantii.La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul castigator va prezenta sectiunile relevante din contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta., Echipamente necesare pentru indeplinirea contractului: Lista echipamentelor necesare pentru indeplinirea activitatilor va cuprinde minim echipamentele solicitate pentru care se vor prezentadocumente justificative in copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca aceste echipamente sunt la dispozitia ofertantului pe perioada desfasurarii contractului si pot fi folosite in cadrul contractului. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere se permite si prezentarea unui angajament., Personal tehnic de specialitate - se vor prezenta urmatoarele: - Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul sipregatirea acestuia, precum si persoanele responsabile direct deindeplinirea contractului - completare Formular 12J. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv de lider.- Declaratii de disponibilitate - Formular 12K.- Expertii trebuie sa dovedeasca experienta prin prezentarea in CV, completat in format Europass.In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer