Achizitie publica - ?Servicii de amenajare peisagistica CDZ Bucuresti?
Detaliu pentru invitatia numarul 353552
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353552/10.09.2013
Denumire contract: ?Servicii de amenajare peisagistica CDZ Bucuresti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083320, fax: +40 212083260, persoana de contact: camera A 205 ? secretariat; Alina Ghita +40 212083478; Cristina Monac +40 212083502
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de amenajare peisagistica CDZ Bucuresti?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de amenajare peisagistica CDZ Bucuresti?
II.1.6) CPV: 71421000-5 - Servicii de amenajare peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 383 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) este 4550 lei.Per.de valab.a gar.-cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei (cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a gar.de participare: cfart.86 din HG 925/2006 -scrisoare de gar.bancara (cf Form. 3) sau -ordin de plata in contul IBAN RO86ABNA4100264100234512 deschis la RBS ROMANIA SA sau -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.GP se va anexa la plicul ce contine oferta, dar neinclusa in plic. Conditii de retinere a GP: RA ROMATSA-DR Bucuresti are dreptul de a retine GP, operatorul economic pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ?isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valab. a GP;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valab. a ofertei.Cf. prevederilor art.278ยน, alineat 1 si 2 din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ulterioare, in cazul de contesta?ii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, R.A. ROMATSA-DR Bucuresti are dreptul de a retine contestatorului din GP suma: 3023, 83 lei.Nota: Daca op. ec. se incadreaza, cf.legii, in categoria IMM-urilor, va fi admisa o GP in cuantum de 50% fata de suma sus mentionata, cf. Legii 346/2004 cu modif. si complet. ulterioare.In cazul in care operatorul economic a constituit GP la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea gar.de participare) si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa, la deschidere cf.art.33, alin.3, lit.b)din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea totala a contractului de executie.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de scrisoare de garantie bancara (Anexa nr.4), care va fi emisa de o banca sau de o societate de asigurari.Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile de la data semnarii contractului.Conditii de constituire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006, HG 1045/2011 cu modificarile si completarile ulterioare)Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: completare Formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: completare Formular BCertificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: completare Formular FDeclaratie privind calitatea de participant la procedura -Cerinta obligatorie: completare Formular DDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (conflict de interese)- Cerinta obligatorie: completare Formular EPersoane cu functii de decizie din cadrul RA ROMATSA sunt: Aleodor Marian FRANCU si Silvia POPEANGAPersoanele implicate in procedura deachizitie sunt : presedintele comisiei de evaluare Ghita Casian, Iliescu Adrian, Cristina MONAC, Aurelia Costache, Cerasela Toba, Dana Elena Diaconu, Alina GHITA. Informatii privind Persoane juridice/fizice romane -Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC / Autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata. Se permite si prezentarea documentului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform ordinului nr.509/2011.Informatii privind Persoane juridice /fizice straine -Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca au fost prestate servicii similare. Aceasta lista va fi insotita de certificari/documnete care sa ateste modul de prestare a serviciilor pentru cele mai importante servicii prestate. Ofertantul va completa Formularul I., Ofertantul va prezenta copii dupa cel putin un contract/procese verbale de receptie a serviciilor prestate sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar prin sau care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de minim 300.000 lei.Daca contractul este incheiat in alta moneda, conversia lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea in conditii de calitate a contractului, Declaratie cu informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se vor prezenta informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile de indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia solicitata, completata conform Formular G. Cerinta nr.1Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 (sau echivalent), de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii al operatorului economic. Ofertantul trebuiesa prezinte Certificatului ISO 9001:2008 (sau echivalent)., Cercerinta nr.2Dovada privind implementarea/certificarea unui Sistem de Management de Mediu: se solicita prezentarea de catre producator si/sau de ofertant a certificatului ISO 14001:2004 sau certificat echivalent (orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu), sau orice alt mijloc de proba (de exemplu: manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management de mediu, declaratie de mediu, adeverinta de la un organism de certificare ca are sistemul de management de mediu in curs de certificare, etc.) pentru a demonstra aplicarea sirespectarea unor masuri de management al mediului.Ofertantul trebuiesa prezinte Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 09:18