Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de amenajare si intretinere a spatiilor verzi


Detaliu pentru invitatia numarul 324702
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat Constanta
Numar invitatie: 324702/23.04.2012
Denumire contract: Servicii de amenajare si intretinere a spatiilor verzi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat ConstantaCod fiscal: RO 2746784, Adresa: Bd. 1 Mai nr. 21, bl. H18, parter, Constanta, Telefon: 0241-520523, Fax: 0241520523
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RAEDPP Constanta, Directia Piete, Targuri si Oboare, str. Rascoalei din 1907, nr. 4, Constanta, Romania, cod postal: 900727, telefon: +040 241520574, fax: +040 241520575, punct de contact: secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAEDPP Constanta, Directia Piete, Targuri si Oboare, str.Rascoalei din 1907, nr.4, Constanta, Romania, cod postal: 900727, tel: +040 241520574, fax: +040 241520575
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de amenajare si intretinere a spatiilor verzi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect prestarea serviciilor de amenajare si intretinere a spatiilor verzi
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 231.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2300 leiDaca se incadreaza in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Va fi completat si prezentat Formularul nr. 13 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Modalitatea de constituire: garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO04BTRL01401202696755XX, deschis la BANCA TRANSILVANIA.Nota: Pentru participarea la procedura este obligatorie constituirea garantiei de participare.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: Completarea si prezentareaunei Declaratii pe proprie raspundere ? Formular 1In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentul solicitat va fi prezentat si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: a) Completarea si prezentareaunei Declaratii pe proprie raspundere ? Formular 2b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 vor fi prezentate si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Babus Radu - Director General, Bobe Carmen-Lacramioara - Director Directia Economica, membru comisia de evaluare, Diamandescu Caterina - Director Directia Juridica ? membru de rezerva pentru comisia de evaluare, Mumin Elena - Sef birou achizitii publice, Nicolae Fronescu ? Director Directia Piete Targuri si Oboare, Ion Ciobanu ? Sef Serviciu Administrativ ? presedinte comisia de evaluare, Tatiana Bangal ? membru comisia de evaluare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea si completarea unei Declaratii pe propria raspundere - Formular 3In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul subcontractarii fiecare subcontractant are obligatia sa prezinte acest formular.Tertul sustinator are obligatia sa prezinte acest formular, daca este cazul.Cerinta nr. 4Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica ? Formular 4In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin Presedinte A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formular 5In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice / fizice romaneCerinte obligatorii: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (ofertantul trebuie sa faca dovada ca are Codul CAEN asociat obiectului contractului).Nota: Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor siva fi depus in oricare din formele original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straineCerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor prezenta cifra de afaceri medie globala pentru anii 2008, 2009, 2010.Valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani este de 238000 lei.In situatia in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil pe anul 2011, acesta poate prezenta cifra de afaceri si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta cel putin un document cu informatii relevante din contract/proces-verbal de receptie(de ex: certificate/documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractanti, eliberate de catre autoritatile contractante in temeiul HG 925/2006 actualizata, art.97^1), care sa confirme prestarea de servicii similare (in ultimii 3 ani) in valoare totala de min. 119000 lei. fara TVA., Personal1. Se va face dovada ca dispune de personal pentru indeplinirea contractului. Personalul necesar executarii contractului va fi de minim 25 persoane (incluzand personalul de conducere direct responsabil cu executia contractului).2. Nominalizarea personalului de conducere direct responsabil de executia contractului : se solicita minim un inginer/tehnician horticol si minim un arhitect peisagist, Dotare tehnicaOfertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele dotari: o cisterna cu apa, un mijloc de incarcare si transport resturi vegetale in conditii de siguranta, 10 motocoase, 2 motosape, 4 motofierastraie, 1 aparat de stropit., Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9000/echivalent pentru serviciile supuse ofertarii, Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru serviciile supuse ofertarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP invitatiei de participare la sectiunea DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer