Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 127640 | 128396 | 128700 | 128772 | 128934 | 129225 | 129322 | 129450 | 129713 | 13 12 2010 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi


Detaliu pentru invitatia numarul 172377
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Cod de identificare fiscala: 4183199
Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 402.92.05
Fax: 402.93.72
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ? Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi ? - conform caiet de sarcini
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.09.2008 16:19
Data limita de depunere a ofertelor: 29.09.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Independentei, Nr.313, Sector 6, corp Rectorat, parter, Registratura Generala;
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.09.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Independentei, Nr.313, Sector 6, corp Rectorat, etaj 5, sala R 508 ;
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Fisa de informatii generale ? cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 167.000 lei;
-Bilant contabil la 30.06.2008;
-Balanta de verificare la 31.07.2008.-Lista cuprinzand subcontractantii;
-Fisa de informatii privind experienta similara ? ofertantul va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a unui contract pentru servicii identice sau similare, in valoare de 83.500 lei (valoarea poate fi realizata prin insumarea a cel mult 3 contracte);
-Recomandari din partea altor beneficiari (minim 3 recomadari);
-Situatia personalului specializat (atestate) si a utilajelor;
-Documente care atesta calitatea produselor ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001
UPB-Splaiul Independentei, Nr.313, Sector 6, Rectorat, etaj 5, camera 518 - Serviciul Achizitii, tel. 402.92.05.9.Costul documentatiei este de 50 lei, platibili la Casieria UPB.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer