Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi, Oras Bragadiru, jud. Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 326262
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Numar invitatie: 326262/10.05.2012
Denumire contract: Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi, Oras Bragadiru, jud. Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)Cod fiscal: 4992998, Adresa: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Telefon: 448 07 95, Fax: 448 07 95
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Romania, cod postal: 077025, telefon: +40 214480795, fax: +40 214480795, persoana de contact: Primaria orasului Bragadiru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi, Oras Bragadiru, jud. Ilfov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi, Oras Bragadiru, jud. Ilfov
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 938.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 8.000 lei.Mod de constituire: a.-scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta;2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire;5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.b.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec.-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov confirmat de trezorerie.- I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare, dovezile privind calitatea de I.M.M.: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006);Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, implicate in desfasurarea procedurii: CIMPOERU VASILE ? PrimarIANCU FLORICA-SecretarSTANCIU ION ?Presedinte Comisie e evaluareJARCALETE ION-Membru Comisie e evaluareCONSTANDIN ELENA-Membru Comisie de evaluareSTROE IULIAN-Membru Comisie de evaluareMAGUREANU SORIN- Membru Comisie de evaluare? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a executa serviciile avand: ca obiect de activitate principal activitatile supuse procedurii de achizitie, respectiv activitati de intretinere peisagistica.-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;Persoanele juridice straine vor a prezenta: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, 2.Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente., 3.Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceripe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 800.000, 00 lei, NOTA:
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., 2.Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata, respectiv minim un contract de amenajare si intretinere spatii verzi in valoare de minim 430.000 lei exclusiv TVA., 3.Experienta similara in amenajare si intretinere spatii verzi, respectiv executia a minim un contract invaloare de minim 430.000 lei exclusiv TVA., 4.Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, 5.Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului.Prin aceasta declaratie ofertantii trebuie sa se angajezeca au capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca vor asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii asa cum este solicitat de catre autoritatea contractanta., 6.Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, leasing sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate, 7.Informatii privind subcontractantii, NOTA: 1.Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul amenajarii si intretinerii spatiilor verzi, ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru deschiderea ofertei., 2.Certificatprivind sistemul de management de mediu din seriaISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul in domeniul amenajarii si intretinerii spatiilor verzi, ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer