Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi, Oras Bragadiru, jud. Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 342332
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Numar invitatie: 342332/01.02.2013
Denumire contract: Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi, Oras Bragadiru, jud. Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)Cod fiscal: 4992998, Adresa: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Telefon: 448 07 95, Fax: 448 07 95
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Romania, cod postal: 077025, telefon: +40 214480795, fax: +40 214480795, persoana de contact: Primaria orasului Bragadiru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Romania, cod postal: 077025, telefon: +40 214480795, fax: +40 214480795, persoana de contact: Primaria orasului Bragadiru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi, Oras Bragadiru, jud. Ilfov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de amenajare si intretinere spatii verzi, Oras Bragadiru, jud. Ilfov
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 6.400 lei constituita prin: -scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, ; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita depunere a ofertelor. Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 3.200 lei , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa de catre CNSC in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera a) din OUG34/2006. Pentru alte valute se va lua in calcul cursul BNR din data depunerii ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: CIMPOERU VASILE ? PrimarIANCU FLORICA-SecretarTANE NICULINA MARIA-administrator publicSTANCIU ION ?Presedinte Comisie e evaluare -viceprimarJARCALETE ION-Membru Comisie e evaluareCONSTANDIN ELENA-Membru Comisie de evaluare -contabilSTROE IULIAN-Membru Comisie de evaluare -consilier juridicMAGUREANU SORIN- Membru Comisie de evaluareMembrii Consiliului Local: ANGHEL Nicolae, CONSTANDIN Ionut Alexandru, CRISTEA Ovidiu Catalin, DINU Ionel, GHEORGHE Lazar, ILIE Ion, LUNGAN Lia , NEDELCU Costel, OANTA Cleopatra, PATACHIA Valeriu, POPA Cristian, POPESCU Mioara Georgiana, RADU Vlad Sebastian, STANCIU Ion, SERBAN Magdalena Cleopatra, ZAHARIA Eugen, Ancu Iulian Marius.? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a executa serviciile avand: ca obiect de activitate principal activitatile supuse procedurii de achizitie, respectiv activitati de intretinere peisagistica.-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;Persoanele juridice straine vor a prezenta: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: NOTA: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art 69.1. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate., Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 640.000, 00 lei.Pentru indeplinirea cerintei de calificare ofertantii pot prezenta bilanturile contabile sau orice alte documente pe care le considera relevante.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat. Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM., Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: NOTA: Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art. 69.1. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti., Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, leasing sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate.Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi executate conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate solicitate operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: - min 2 autocisterne cu dispozitiv de stropire - min 1 miniincarcator multifunctional - min 5 trimmer - min 1 tractor cu remorca - min 1 tractor tuns iarba - min 1 freza pamant ce poate fi atasata tractorului sau miniincarcatorului - min 5 motocultoare/motocultivatoare/motosape - min 1 PRB cu nacela - min 2 atomizator/vermorel, Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului. Prin aceasta declaratie ofertantii trebuie sa se angajeze ca au capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca vor asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii asa cum este solicitat de catre autoritatea contractanta.Pentru asigurarea optima a finalizarii contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca va avea disponibil pe toata durata contractului un personal responsabil de indeplinirea contractului, din care: - min 1 sef de echipa ? cu diploma de studii universitare in horticultura; - min 1 arhitect peisagist; - min 3 peisagisti-floricultori; - min 8 muncitori necalificati., Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Experienta similara in amenajare si intretinere spatii verzi, respectiv executia a minim un contract in valoare de minim 320.000 lei exclusiv TVA.Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se va prezenta obligatoriu minim un document (contract/proces verbal de receptie, etc) prin care sa se confirme executia de amenajare si intretinere spatii verzi in valoare de minim 320.000 lei exclusiv TVA. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat., Fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc experienta similara solicitata, Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti Certificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul in domeniul amenajarii si intretinerii spatiilor verzi, ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de managementCertificatul/certificatele se va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti. Certificatul/certificatele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul amenajarii si intretinerii spatiilor verzi, ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru deschiderea ofertei.Certificatul/certificatele se va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti. Certificatul/certificatele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer