Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de amenajarea fondului forestier


Detaliu pentru invitatia numarul 328792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC PLAIURILE HENIULUI RA
Numar invitatie: 328792/06.06.2012
Denumire contract: Servicii de amenajarea fondului forestier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC PLAIURILE HENIULUI RACod fiscal: RO 25492677, Adresa: ORASUL SINGEORZ-BAI, Str. MIORITEI, Nr.15A, Jud. BISTRITA-NASAUD, Sangeorz-Bai, Telefon: +40 744627394/+40 263370201, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, Nr.825, Jud. BISTRITA-NASAUD, Ilva Mica, Romania, cod postal: 427095, telefon: +40 744627394/+40 263370201, fax: +40 263373326, persoana de contact: GHEORGHE TUCUI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OCOLUL SILVIC PLAIURILE HENIULUI RA, Str. Principala, Nr.825, Jud. BISTRITA-NASAUD, Localitatea Ilva Mica, Romania, cod postal: 427095, Romania, telefon: +40 744627394/+40 263373326, fax: +40 263373326.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de amenajarea fondului forestier
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de amenajarea fondului forestier propriatate publica a Comunei Lesu, administrat de Ocolul silvic Plaiurile heniului RA
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 924 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 3000 lei si este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui astfel : - prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, in sensul in care in situatia ipotetica in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata formulata de catre un potential ofertant, autoritatea contractanta urmeaza sa retina contestatarului suma de 1529, 24 lei din garantia de participare, reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de atribuire a contractului de servicii, se constituie la contractare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, formular 4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura , formular 8.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din oug 34/2006, formular 5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale , precum si contributiile pentru asigurarile sociale , pentru luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat de participare cu oferta independenta .Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca si PSI, in vigoare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din oug 34/2006 , formular 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire sunt: Tucui Gheorghe, Sidor Mihaela Simona, Hadarau Vasile, Nechiti Adrian si Andronesi Lazar Adrian. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din jurisdictia in care este inmatriculata persoana juridica , eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul contractului.Autorizatie emisa de Ministerul Mediului si Padurilor privind elaborarea amenajamentelor silvice .Autorizatie de mediu care se prezinta in original si copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii cu privire la cifra de afaceri din ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011). Se solicita ca ofertantul sa fi realizat o cifra de afaceri anuala de cel putin 2 ori valoarea maxima preconizata a achizitiei (305848 lei ).2.Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011 , vizate si inregistrate de organele competente si balanta de verificare contabila pentru finalul anilor 2009, 2010, 2011, in copie certificata conform cu originalul.3.In cazul asocierii fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de la punctele 1 si 2., 4.Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana :4.1. Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica .4.2.Declaratie privind eligibilitatea persoanei sustinatoare.4.3.Documente care sa sustina oferta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane, structura managementului: 1. Efectivul mediu anual al personalului angajat si personalul de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).2. Lista personalului , ,cheie '' care va fi utilizat pentru contract, se descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin : - Expert CTAP atestat conform OM 1039/2011, - Sef proiect atestat conform OM 1039/2011, - Ingineri silvici 2 persoane. Pentru persoanele de la punctul 2 se vor prezenta Curriculum Vitae , insotit de certificate/atestat si Declaratii de disponibilitate semnate in original., Informatii privind dotarea specifica: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea sa , sau a unuia dintre asociati, prin contract sau conventii de inchiriere cel putin urmatoarele echipamente: - GPS - 1 buc; - soft colector de date GPS 1 licenta; - dendrometru sau similar - 2 buc ;
-soft prelucrare date amenajament AS 1 licenta ;
-computere-3 buc., Informatii privind programarea lucrarilor: Ofertantul trebuie sa prezinte o propunere a programului de lucrari , cu esalonarea in timp a acestora., Experienta similara in ultimi 3 ani: Lista principalelor contracte in ultimii 3 ani , din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari similare, prezentand in acest scop copie certificata pentru cel putin 2 contracte si minim 2 recomandari de la beneficiarii lucrarilor., Informatii privind subcontractantii: Lista subcontractantilor si a partilor din contract ce urmeaza a le subcontracta si specializarea acestora. Lista va fi insotita si de acorduri de asociere / subcontractare. Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantuluide o alta persoana: Angajament ferm al persoanei respective , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tenice si profesionale invocate . Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Persoana sustinatoare va prezenta toate documentele cerute la capitolul Capacitate tehnica si/sau profesionala. Angajamentul in forma autentica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata in format electronic la invitatia de participare sau se poate obtine la sediu Ocolului silvic Plaiurile Heniului RA, str. Principala, nr.825, jud. Bistrita-Nasaud, loc: Ilva Mica.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer