Achizitie publica - SERVICII DE AMENAJAREA PADURILOR
Detaliu pentru invitatia numarul 345823
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345823/24.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE AMENAJAREA PADURILOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC SAPCEA CUGIR R.A.Cod fiscal: 16181981, Adresa: Str. Serelor, Nr. 6, Loc. CUGIR, Jud. ALBA, Cugir, Telefon: 0258770128, Fax: 0258770128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Serelor, Nr. 6, Loc. CUGIR, Jud. ALBA, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258770128, fax: +40 258770128, persoana de contact: DANA SUZANA BOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Serelor, Nr. 6, Loc. CUGIR, Jud. ALBA, Cugir, Romania, cod postal: 515600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE AMENAJAREA PADURILOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII AMENAJARI FORESTIERE PENTRU FONDUL FORESTIER PROPRIETATE PUBLICA A CONSILIULUI LOCAL CUGIR
II.1.6) CPV: 77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 046 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE :2620 LEI (IN CONFORMITATE CU H.925/2006, ART.85.ACEASTA SE DEPUNE IN NUMERAR LA CASIERIA OCOLULUI SAU PRIN VIRAMENT BANCAR IN CONTUL RO68RNCB0009021517850001 DESCHIS LA BCR CUGIR, SI CONFORM H925/2006 ART.86, ALIN.6, DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE TREBUIE PREZENTATA CEL MAI TARZIU LA DATA SI LA ORA STABILITE PENTRU DESCHIDEREA OFERTELOR.
Garantie de buna executie
DaGarantia de buna executie a contractului va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului. Se va constitui, conform art. 90din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contractsau prin retineri succesive datorate pentru facturi patriale.Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului, la o banca agreeata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 1% din pretul contractului, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite prestatorului odata cu plata primelor doua transe din contract. Achizitorul va instiinta prestatorul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestatorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180- Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Prezentare Anexa nr 10Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.II. Art. 181- Documente care demonstreaza neincadrarea in art.1811) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil ladata deschiderii ofertelor;2) Certificat de atestare fiscala eliberat de de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu are dedite la bugetul general consolidate, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertlor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuli de achizitie publica. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate alsocietatii.2. Certificatul de inregistrare (CUI/CF) eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a personalului tehnic de specialitate: angajati cu studii superioare de specialitate; sef de proiect angajat cu contract individual de munca; expert CTAP angajat cu contract, (Anexa 14);4.Declaratii privind serviciile similare prestate in ultimii trei ani, (Anexa 15);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) - Declaratia privind cifra de afaceri-conform srt.185, alin.1, lit.c, O34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Dotari si echipamente proprii: Calculatoare (PC); programe-soft (editaretext, Microsoft Office, Global Mapper, program AS); imprimanta A3, copiator-scaner A3; plotter A0; Sistem GPS; Statie totala; aparate de masurat inaltimile arborilor; statii emisie-receptie; mijloace de transport; aparate de masurat inaltimile arborilor; clupa; trusa analize pedologice (in lipsa contract conf.OM460/2010 art.4 alin.(2) lit. e)., 2) Conform prevederilor din Codul Silvic ? Legea 46/2008 art. 21 alin. (3), amenajamentele silvice se elaboreaza prin unitati specializate atestate de autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura. Atestarea, conf.O.M. 460/2010 a MMP, este o conditie obligatorie pentru participarea lalicitatia organizata prin S.E.A.P. pentru achizitia de prestari serviciiproiectare amenajament. Suprafata cumulata din atestat impreuna cu suprafata de amenajat din prezentul caiet de sarcini, trebuie sa fie cel multegala cu capacitatea totala atestata, 3) Experienta in domeniu: registrul tehnic al firmei de amenajare trebuie sacontina cel putin un contract de amenajarea padurilor pe o suprafata minima de 4.000 ha, finalizat si avizat C.T.A.P. pana la data licitatiei, experienta inamenajarea padurilor de minimum 10 ani. 1)certificat ISO 9 001 ? Sisteme de Management al Calitatii, 2)ISO 14 001 ? Sisteme de Management de MediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 13:15