Achizitie publica - Servicii de analiza a necesitatilor de centralizare, arhivare, vizualizare si raportare a adtelor medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 321886
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321886/14.03.2012
Denumire contract: Servicii de analiza a necesitatilor de centralizare, arhivare, vizualizare si raportare a adtelor medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Romania, cod postal: 700503, telefon: +40 232267601, fax: +40 232410280, persoana de contact: Farcasel Victor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Bulevardul Carol I nr. 50, corp vechi, etaj 6, sala de raport
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de analiza a necesitatilor de centralizare, arhivare, vizualizare si raportare a adtelor medicale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare servicii de analiza a necesitatilor de centralizare, arhivare, vizualizare ;i raportare a datelor medicale in vederea realizarii investitiei , , Extinderea si modernizarea unui centru de cercetare a tratamentului invazuv al fibrilatiei atriale ca metoda de preventie a insuficientei cardiace, prin dezvoltarea infrastructurii de cercetare dezvoltare la Institutul de Boli Cardiovasculare , ,Prof. Dr. George I.M. Georgescu" Iasi
II.1.6) CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 3500 RON si are un termen de valabilitate de 60 zile de la data termenului limita de primire a ofertelor Se accepta constituirea garantiei de participare prin : - depunere in contul Trezoreriei RO80TREZ4065005XXX009774- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante -in originalFormular 1Ofertele care nu sunt inso'ite de dovada constituiriigarantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelorIn cazul ofertantilor sau a grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii(facind dovadain acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare) valoarea garantiei de participare se reduce cu 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Va fi 5% din pretul contractului, pentru perioada contractului si va fi constituita in maximum 7 zile lucratoare de la data inceperii contractului.Garantia de buna executie se poate constitui prin : a)ordin de plata in contul Trezoreriei RO80TREZ4065005XXX009774b)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile artic. 180 si 181 din OUG 34/2006 Formularele 4 si 52)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la artic. 69 din OUG 34/2006 Formularul 6(Persoanele cu functie de raspundere din cadrul aut. contr. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii : Grigore Tinica, Dabija Eduard, Nedelciuc Victoria, Farcasel Victor, Butnaru Gabriel, Aprofirei Paul, Amariei Liviu, Grecu MIhaela)3) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 76) Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular 107) Certificat cazier fiscal pentru ofertant emis de catre autoritatile fiscale competente( Directia Generala a Finantelor Publice) in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Oficiul National al Rgistrului Comertului de pe linga instanta competenta( eliberat cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertei) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 2 ani: trebuie sa fie de cel putin 380.000 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista serviciilor prestate pe ultimii 3 ani in original2.Fisa de informatii privind experienta similara.Nivelul prevazut pentru experienta similara este de 190.000RONfara TVA3.Informatii privind subcontractantii, daca este cazul4.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca , in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei, a finalizat sau are in derulare in calitate de proiectant, cel putin 1 contract de prestari servicii de proiectare in domeniul IT si sa prezinte minimum 1recomandare ca dovada a experientei similare, 5.Ofertantul va face dovada ca detine urmatoruil personal de specialitate :5.1) Expert Cheie 1 - Expert coordonare implementare avind : -Studii superioare universitare-Certificare CNFPA Manager de proiect COR 241919 sau echivalent-Minimum 5 ani experienta profesionala-Participare la cel putin 1 proiect de anvergura similara5.2)Expert cheie 2 - Expert securitate informatii avind: -Studii superioare universitare in domeniul tehnic, specializare calculatoare sau informatica-Cel putin o certificare de specialitate in domeniul securitatii informatice-Cel putin o certificare de specialitate in domeniul retelelor IT&C-Minimum 3 ani experienta specifica in implementarea proiectelor IT&C-Participarea la cel putin 1 proiect IT&C de anvergura cel putin similara, 5.3) Expert cheie 3 Expert IT avind : -Studii superioare in domeniul tehnic- Studii postuniversitare in domeniul electronic, telecomunicatii, IT-Minimum 3 ani de experienta specifica in implementarea proiectelor IT&C-Participarea la minimum 1 proiect similar5.4) Expert cheie 4 avind : -Minimum 3 ani experienta in domeniul IT&C-Studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau similar-Diploma de studii postuniversitare de tip masterat in domeniul securitatii IT sau similarCertificari minime : -Certificare independenta privind securitatea sistemelor informatice de nivel profesional CISSP sau similar-Certificare independenta privind auditul sistemelor informatice : CISA sau similar-Certificare privind tehnologii de retelistica de nivel profesional CCNP sau similar-Certificare privind administrarea sistemelor Microsoft : MCP sau similar-Certificare privind designul retele, 5.5)Expert cheie 5- Expert comunicatii avind : -Studii superioare universitare in domeniul tehnic, specializare electronica si/sau comunicatii-Minimum 5 ani experienta in domeniul proiectelor de telecomunicatii-Participarea la cel putin 1 proiect de telecomunicatii de anvergura similara Sa faca dovada detinerii urmatoarelor specificari: 1)Standardul de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent(standarde traspuse in legislatia tarii de origine a ofertantului2)Standardul pentru sistemul de management al mediului conform ISO140013)Standardul de Management al Securitatii informatiei27001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 15:16