Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de analiza economica, raportare si consultanta financiara pentru Primaria Municipiului Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 336834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BOTOSANI
Numar invitatie: 336834/08.10.2012
Denumire contract: Servicii de analiza economica, raportare si consultanta financiara pentru Primaria Municipiului Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: 0231530143 int.103/0231515142, Fax: 0231515142/0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231502200/309, fax: +40 23151542/+40 231531595, persoana de contact: Biroul de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Botosani din str. Piata Revolutiei nr.1 - Sala de Sedinte a Consiliului Local Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de analiza economica, raportare si consultanta financiara pentru Primaria Municipiului Botosani
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul Acordului-cadru de servicii este achizitionarea de servicii de analiza economica, raportare si consultanta financiara necesare autoritatii contractante, conform legislatiei in vigoare.
II.1.6) CPV: 66171000-9 - Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 9.000 lei. Perioada de valab.a GP = perioad. de valab. a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valab. ofertei perioada de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP seconstituiein conf. cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancaraori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-aunui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P. insituatiile prev.la art. 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare, in conformitate cuprevederile art.278^1, alin (1) , lit b)din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma: 4.343, 99 lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced. de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, -vor prez. anexatGP o Declaratie pe propria raspund. privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1), d) si e). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;Cerinta nr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare /puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare /puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: a) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2 .3. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010Atentie: In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 6 din sectiunea Formulare ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 7 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ovidiu Iulian Portariuc ?primar, Adriana Zaiceanu-administrator public, Iliuta Viorel-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut ? viceprimar, Ioan Apostu-secretar, Valerian Sanduc-Director economic, Mitu Florin ?sef serviciu Investitii, Daniela Anitei-sef birou Achizitii publice, Alexa Catalin Virgil-consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin-consilier local, Bosovici Calin?George-consilier local, Buliga Marius-consilier local, Cristescu Marius-consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel-consilier local, Ghiorghita Florin Ioan-consilier local, Hunca Mihaela-consilier local, Iavoreciuc Gheorghe-consilier local, Lebada Radu-consilier local, Lupascu Catalina-Camelia-consilir local, Malancea Radu-consilier local, Nica Tereza-consilier local, Onisa Paul-consilier local, Petrusca Ady-consilier local, Plesca Stelian-consilier local, Simion Aura-consilier local, Tincu Mihai-consilier local, Turcanu Eugen Cristian-consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin-consilier local, Zarug Manuela Ana-consilier local Cerinta nr. 11. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b)-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul si trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita in cazul in care oferta este declarata castigatoare, inainte de transmiterea comunicarii ? sa se prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat ?copie conform cu originalul?c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 2.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.2Bilanturile contabile/extrase de bilant pe ultimii 3 ani financiari incheiati pentru care s-a prezentat cifra de afaceri, conf.art.185 alin.(1), lit.b din OUG34/2006 sau orice alt doc.edificator, in masura in care acesta reflecta o imagine fidela a situatiei ec.-financ.a candidatului?conf.art.185 alin.(2) din OUG34/2006.-Ofertantii rezidenti vor prezenta doc.solicitate mai sus in copie.Acestea vor contine mentiunea?conform cu originalul", semnatura si stampila op.ec.care depune oferta.-Ofertantii nerezidenti vor prezenta doc.in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune?conf.cu originalul?insotite obligatoriu de traducerea autorizata a acestora in lb.romana, Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani. Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Cursul mediu BNR leu/euro pentru anul pentru 2009 este 4, 2373 lei, pentru 2010 este 4, 2099 lei, ptr 2011 este 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Exp.similara 1.Decl.+Lista princip. serv.pres.in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertelor, continand valori, per.de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt A.C.sau clienti privati.2.Lista princ.serv.pres.in ultimii 3 ani solicitata va fi insot.de cel putin un(1)contract care sa confirme prest.de serv.sim.contrac.ce face ob.prezentei proced.Pt.a face dovada prestarii contrac./contractelor de serv.prez./prezentate ca exp.similara, ofertantul va prez.in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conf cu originalul?a urmatoarelor doc.: a.Pagini relevante din contract/contracte ce se doresc a fi luate in considerare pt. demonstrarea exp.similare, din care sa rezulte urm.: partile contractante, ob.contract., durata contract., val.contract si pag.finala cu semnaturi.b.Recomandari/Doc.constatatoare pt.contract/contractele prezentat/prezentate ca exp.sim.c.Proc.verbal de receptie a serv.pres.pt.contr./contractele prez/prezentate ca exp.sim., Cerinta nr.2 Informatii privind cap.profesioanla si dotarea cu personal de specialitate 1.?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? 2.?Informatii privind personalul de conducere si personalul desemnat si implicat direct pt.prestarea si indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri?In ceea ce priveste personalul ce va fi implicat direct pt.prest.si indeplinirea contract. se vor prez.doc.doveditoare ale competententelor si exp.prof: a.C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.b.Copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul? a diplomelor de studii, copie semnata si stampilata de catre ofertant.c.Copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul?a atestatelor/certificatelor profesionale, valabile la data depunerii ofertelor-copie semnata si stampilata de catre ofertant.d.Declaratii de disponibilitate -in original, Cerinta nr.3 Informatii privind asocierea (daca este cazul) Mai multi op.ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a dep oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze dpdv formal asocierea.AC solicita legalizarea asoc numai in cazul in care oferta comuna este decl. castigatoare, iar Acordul de asoc legalizat va fi prez AC la data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asoc in care sa se mentioneze ca toti asoc isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl contr, ca liderul asoc este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asoci si este responsabil in nume propriu si in numele Asoc pentru indepl contr, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asoc/Consortiu pe intreaga durata a contr., Cerinta nr.4 Infomatii privind subcontractarea (daca este cazul) In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta nr.1 Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalenta. a.Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului. b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP fiind atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer