Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de analiza si interpretare/diagnosticare rezultate analize complete pentru uleiuri turbina si uleiuri diesel


Detaliu pentru invitatia numarul 322301
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 322301/20.03.2012
Denumire contract: Servicii de analiza si interpretare/diagnosticare rezultate analize complete pentru uleiuri turbina si uleiuri diesel
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0.Corp C, Camera 113B, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801155, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: tr. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0.Corp C, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801155, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de analiza si interpretare/diagnosticare rezultate analize complete pentru uleiuri turbina si uleiuri diesel
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de analiza si interpretare/diagnosticare rezultate analize complete pentru uleiuri turbina si uleiuri diesel
II.1.6) CPV: 71620000-0 - Servicii de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8.000 lei si va fi valabila cel putinpe perioadade valabilitate a ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta ofertei, in acest caz cursul de schimb folosit la conversie va fi cel de la punctul VI.5.e).Garantia de participare se poate constitui prin :1. scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular VI.3, in original2.ordin de plata (in copie) , vizat de banca ofertantului, in contul autoritatii contractante, SN Nuclearelectrica SA, ? pentru RON, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.13.orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea oferteiDocumentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul VI.3.1.Ofertantul care prezinta acest formular si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.In cazul in care un ofertant depune contestatie la Consiliul National al Contestatiilor (CNSC)aceasta contestatie este respinsa in totalitate de catre CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art 2781din OUG nr 34 / 20006 cu completarile si modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept, trebuie sa includa in oferta Formularul VI.3.1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul V.1.aDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006. Se va completa Formularul V.1.b.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Se va completa Formularul V.1.cd)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul V.1.d.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Dl. Ionel Bucur ? director CNE CernavodaD-na Madalina Olteanu ? director ec. CNE CernavodaComisia de evaluare: Daniel Elian Mircea- presedinte cu drept de vot; Dorina Zotica- membru ;Lucica Cerlinca - membru, Constanta Nicolae- membru ; Monica Mihalache- secretar ; Rodica Maxim - membru de rezerva 1) Pentru Persoane juridice/fizice romane- Certificat Constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?copie semnata si stampilata. Acesta trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, copie semnata si stampilata.2) Pentru Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani. Cerinta minima: cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de minim 400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate propus pentru prestarea serviciilor., Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari (de preferat pentru domeniul energetic).Se va transmite cel putin un document/contract/proces verbal de receptieconfirmat de beneficiarul respectiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP, anexat acestei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer