Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de analiza si testare tehnica pentru realizarea de scheme de alimentare si modele experimentale de lampi fluorescente compacte(LFC)


Detaliu pentru invitatia numarul 326808
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Cercetari Electrotehnice S.A.
Numar invitatie: 326808/16.05.2012
Denumire contract: Servicii de analiza si testare tehnica pentru realizarea de scheme de alimentare si modele experimentale de lampi fluorescente compacte(LFC)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetari Electrotehnice S.A.Cod fiscal: R 423140, Adresa: SPLAIUL UNIRII9, NR.313, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 3467207, Fax: 3467268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL UNIRII, NR.313, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030138, telefon: +40 215893470, fax: +40 215893434, persoana de contact: GHEORGHE POPESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL UNIRII, NR.313, SECTOR 3, Bucuresti, Corp M, et.1 Comp. Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de analiza si testare tehnica pentru realizarea de scheme de alimentare si modele experimentale de lampi fluorescente compacte(LFC)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de analiza si testare tehnica pentru realizarea proiectului ?SISTEME EFICIENTE SI ECOLOGICE DE ILUMINAT CU LAMPI COMPACTE CU ALIMENTARE ELECTRONICA LA INALTA FRECVENTA?.
II.1.6) CPV: 71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3. Garantia de participare in valoare de 2.540 lei se constituie pana la data limita de depunere a ofertei prin virament bancar (cont ICPE : RO40CRDZ024A086390476001, MKB NEXTEBANK, Sucursala Tineretului. CUI: RO 423140 ) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, fiind valabila 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertei. In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in formularul nr.12 din sectiunea Formulare. Acesta declaratie se anexeaza la dovada constituirii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 7% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar suma se va vira in contul ICPE : RO40CRDZ024A086390476001, MKB NEXTEBANK, Sucursala Tineretului. CUI: RO 423140 )In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform legii 346/2004, garantia de buna executie va fi 50% din procentul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: - decl pv eligibilitatea, art 180; formular 3 -Decl. pv. neincadr in prev. art.181;formular 4 -certif. de atestare fiscala din care sa rezulte achitarea in luna anterioara celei in care se depun ofertele a obligatiilor de plata pentru bugetul consolidat al statului; -Certif. de particip.la proced. cu oferta independenta;formular 5 -decl. pv. neincadrarea in prev. art. 69ยน (Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ?Virgil Racicovschi; Director Tehnic Paul Pencioiu; Director Tehnic Ioan Pauna; Director Economic Traian Balanescu; Sef Serviciu Contabilitate- Alexandrina Toader; Sef Birou Achizitii Publice-Gheorghe Popescu; Director Centru 7 Ionel Popa, Responsabil Proiect Constantin Ivanovici; Biroul Achizitii Publice ? Cristina Stefanescu, Tatiana Lazar;formular 6 -Decl pv calitatea de participant la procedura;formular 7 Certificat constatator ( in termen de valabilitate) emis de catre ONRC - se poate prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte Autoritatii Contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata" inainte de data la care se va face transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competenteInformatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani -Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent-Document privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP; gratuit, de la sediul ICPE sau prin e-mail, in baza unei solicitari scrise transmise de catre ofertant prin delegat, fax sau e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer