Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de analiza statistica si modelare socio economica, servicii de realizare ancheta si servicii de informare si publicitate - evenimente intermediare


Detaliu pentru invitatia numarul 341927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Numar invitatie: 341927/23.01.2013
Denumire contract: Servicii de analiza statistica si modelare socio economica, servicii de realizare ancheta si servicii de informare si publicitate - evenimente intermediare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" IasiCod fiscal: 4541840, Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi, Telefon: +4 0232407575, Fax: +4 0232407575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de analiza statistica si modelare socio economica, servicii de realizare ancheta si servicii de informare si publicitate - evenimente intermediare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de analiza statistica si modelare socio economica, servicii de realizare ancheta si servicii de informare si publicitate - evenimente intermediare
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareLot 1:400, 00lei ; Lot 2:600, 00lei;Lot 3:600, 00lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/20061. Scrisoare de garantie bancaraIn cazul scrisorii de garantie bancara ? se precizeaza completarea acesteia conform formularului nr. 11, fiind necesarapostarea in SEAP si depunerea acesteia in original, la registratura Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.2. Ordinul de plata (vizat de banca)- se va posta in SEAPsi se va plati inCont IBAN: RO83TREZ4065005XXX000408, cod fiscal 4541840 ? Trezoreria Iasi, pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.3. Chitanta Fiscala ? se va posta in SEAPsi se va plati la Casieria universitatii din Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Iasi, program 08, 00-10, 00 si 13, 30-15, 30 pana la data si orastabilita in SEAP pentru depunerea ofertei.In cazul respingerii unei contestatii depuse la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor ca nefondata, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a lotului, o suma in conformitate cuart. 2781 din OUG 34/2006 actualizata.Cursul leu/eurola care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare este celdin data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
-cuantumul garantiei de buna executie este exprimat procentual si este in procent de 10 % din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie: - modul de constituire a garantie de buna executie: (1) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;(2)Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;(3) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(Art. I/HG/1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta OrdinANRMAP 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formularG ? Formularul se solicita atat ofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratii privind eligibilitatea conformart. 180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formular A - Formularul se solicita atat ofertantului cat si tert sustinatorului, daca este cazul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular B- Formularul se solicita atat ofertantului cat sitert sustinatorului, daca este cazul.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c1) si d).In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1/OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare formularH - Formularul se solicita atat ofertantului, subcontractantului cat si de tert sustinatorului, daca este cazul.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este dl. Prof. univ. dr. Vasile VINTU ? Rector.Societatea Civila Profesionala ?Av. Natalia Mosnegutu ? Av. Oana ChiritaDirector Financiar Contabil ? Ec. Mihai GHERGHINOIUPresedinte comisie de evaluare ? Prof. univ. dr. Constantin LEONTEMembri comisie evaluare ? Ec. Iulia Boghiu; Ing. Carmen MaslinDirector proiect si Expert tehnic -Prof. univ. dr.Diego BegalliCertificate fiscaleprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorie: Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Toate aceste documente sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante, sub sanctiunea respingerii ofertei.Conf. art. 182-(1) din OUG 34/2006, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Persoane juridice/fizice romaneCertificatconstatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartineCerinta obligatorie: Certificatconstatator emis de Oficiul Teritorial din cadrul Oficiului National al Registrului Comertului de care apartine, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzatorobiectului supus procedurii de achizitie.Documentul va fi solicitatin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiara, Bilantul contabil pe anii2010 si2011 vizatsi inregistrat de organele competentesi/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori deaudit financiar si contabil, precum si oricealte documente legale edificatoare prin carecandidatul/ofertantul isi poate dovedicapacitatea economico-financiara., Informatii privid cifra de afaceriDeclaratie privind cifra globala de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune ofertax 2, dupa cum urmeaza: Lot 1: minim80.000 leiLot 2: minim 120.000 leiLot 3: minim 120.000 leiOperatorii economici vor demonstra indeplinirea cerintei de calificare privind indicatorii solicitati pentru anul 2012 prin orice document, la libera alegere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestatii din ultimii 3 aniPrestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Fisa privind experienta similaraPt.LOTURILE1 +2 +3Experienta similara concretizata prin efectuarea unui numar de unu sau mai multecontracte de prestari servicii similare, in ultimii 3 ani, cu o valoare totala de minim valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta, astfel : Lot 1: Cel putin un contract efectuat in domeniul obiectului contractului, respectiv a serviciilor de informare si publicitate in valoare de minim 40.000 lei;Lot 2: Cel putin un contract efectuatin domeniulobiectului contractului , respectiv servicii realizare ancheta, derulatpe parcursul ultimilor trei aniin valoare de minim 60.000 lei;Lot 3: Cel putin un contract efectuatin domeniulobiectului contractului , respectiv servicii analiza statistica si modelare socio-economica, derulatpe parcursul ultimilor trei aniin valoare minim 60.000 lei .Contractele pentru serviciile prezentate la experienta similara trebuie sa se regaseasca si in lista principalelor presta?ii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune depersonal de specialitate, cu experienta profesionala, care sa asigure executia contractuala la un nivel inalt de calitatepentru prestarea serviciilorcare fac obiectul contractelor de achizitie .Pentru personalul de specialitate precum si pentru persoanele responsabile de indeplinirea viitoarelor contracte de achizitie publicase solicitaCV-ul acestora ce va contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare., Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer