Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica; Servici


Detaliu pentru invitatia numarul 337571
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CANDESTI
Numar invitatie: 337571/16.10.2012
Denumire contract: Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica; Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Proiect tehnic+ detalii de Executie) PT+DDE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CANDESTICod fiscal: 15676397, Adresa: CANDESTI, BOTOSANI, Candesti, Telefon: 0231625519, Fax: 0231625530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CANDESTI, BOTOSANI, Candesti, Romania, cod postal: 717262, telefon: +40 231625519, fax: +40 231625530, persoana de contact: CIORNODOLEA CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CANDESTI, BOTOSANI, Candesti, Romania, cod postal: 717262, telefon: +40 231625519, fax: +40 231625530, persoana de contact: CIORNODOLEA CONSTANTIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica; Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Proiect tehnic+ detalii de Executie) PT+DDE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica; Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Proiect tehnic+ detalii de Executie) PT+DDE - pentru ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonaredrumuri comunale transfrontaliere Comuna Candesti ?Botosani(Romania)?
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 314, 627.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :6200 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorModuldeconstituireagarantieideparticipare: conform prevederilor art.90 din HG nr.925/2006 si va fi constituitain conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006 respectiv :1. prin virament bancar2. sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara Formular K, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie, sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune: RO53TREZ1175006XXX000095deschis la Trezoreria Dorohoi, CUI 15676397, 3.sau constituirea acesteia prin depunerea la casierie a sumeide 6200 Ron, in numerar.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contr. de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executiein cuantumde 5% din valoarea fara TVA a contr. de servicii. Conform Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. (2) pentru IMM-uri cuantumul garantiei de buna executie va fi de 2, 5% din valoarea fara TVA a contr. de servicii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale potrivit prevederilor HG nr.1045/2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formular A din SECTIUNEA III - FORMULARE, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formular B din SECTIUNEA III ? FORMULARECerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formular B1 din SECTIUNEA III ? FORMULAREIn vederea completarii acestei declaratii se vor comunica ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Candesti, astfel: 1.d-l Ciornodolea Constantin ? primarul comunei2.d-l Niculai Giuraniuc- viceprimarul comunei3.d-na Caliman Cristina Monica ? secretarul comunei4.d-l Patenschi Nicolaie Stelian - contabil sef5.d-l Hanceriuc Adrian - consilier6.d-l Munteanu Dragos - consilier7.d-na Seucaliuc Veronica - consilier8.d-l Vasilcau Ioan - consilier9.d-l Voloseniuc Gheorghe - consilier10.d-l Gramada Aurel - consilier11.d-l Iavorenciuc Dumitru - consilier12.d-na Fera Sanda - consilier13.d-l Cotofrec Stefan - consilier14.d-l Onisor Emil - consilierFormularul va fi prezentat completat, dupa caz , de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractantCerinta nr. 4: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificatul sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local. Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalulCerinta nr. 5: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificatul sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul consolidat.Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalulCerinta nr. 6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010 - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formular G1 - din SECTIUNEA III ? FORMULAREIn caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului. Cerinta nr. 1: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; documentul poate fi prezentat in una din formele: original/copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul si va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat si constituie conditie de calificare.ATENTIE! In caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor prezenta bilantul contabilvizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani ;Se vor prezenta copii ale bilantului contabil, vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 aniIn cazul operatorilor economici din afara tarii se vor prezenta documentele echivalente in functie de legislatia din tara in care operatorul economic este inregistrat., Ofertantii vor prezenta cifra de afaceri medie anuala globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, de minim 500.000 lei. Curs de referinta pentru care de determina echivalenta RON/EURO este Cursul mediu al BNR/infoeuro;Se va prezenta fisa de informatii generale, Formularul C din SECTIUNEA III ? FORMULARE, care vizeaza activitatea din cel putin ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 500.000 lei.Curs de referinta pentru care de determina echivalenta RON/EUROeste Cursul mediu al BNR/infoeuro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.a)Prezentare informatii privind experienta similara. Se va prezenta Forumlarul D din Sectiunea Formulare, 1.b) Prezentare a Listei principalelor servicii executate in ultimii 3 ani.Dovedirea indeplinirii a 1 pana la 3 contracte , suma acestora cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului.Se va prezenta Forumlarul E din Sectiunea Formulare.Se vor prezenta in copie ?conform cu originalul? cel putin 1 contract - maxim 3 contracte / procese verbale de receptie, din ultimii 3 ani, care au avut ca obiect de activitate servicii de proiectarePT si DDEsau prezentarea unor certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor de proiectarePT si DDE., 2. Resurse umane- numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica si prestarea serviciilor solicitate;
-Se va prezenta Forumlarul F din Sectiunea FormularePt. personalul persoanele nominalizatela realizarea contractului de prestari servicii- CV din care sa reiasa atestarea acestora pentru realizarea documentatiilor aferente fazelor de proiectare solicitate prin caietul de sarcini : Pentru ofertantul castigator se va cere : - copii dupa Diplome de studii, Atestate, Certificarietc.- Copii dupa Carte de Munca ;
- saucopii dupa conventii/acorduri de colaborare., 3.Info. privind subcontr.(daca este cazul): Ofertantii sunt obligati sa precizeze: -partea/partile din contr. pe care urmeaza sa o/le subcontr.;
-datele de recunoastere a subcontr.propusi. In cazul in care, parti din contr. de achiz., urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contr. de achiz. publica, contr. incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta;Formular G- Declaratie + Lista cuprinzand subcont.(daca este cazul); Acordurile de subcontr.; Formularul B1-Declaratia pe propria raspundere, in temeiul art. 69¹ din OUG 34/2006. In cazul in care, parti din contr. de achiz., urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contr. de achiz. publica, contr. incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contr. prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contr. de achiz. publica, 4.Informatii privind asociatii (daca este cazul): In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Liderul va reprezenta asocierea in raporturile cu aut. contractanta , atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare.Formular H1-Acord de asociere (in cazul unei oferte comune) incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului.Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare; Formular H2- Recomandare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Termenul de realizare
60
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul autoritatii contractante sau din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 16:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer