Achizitie publica - Servicii de arhivare
Detaliu pentru invitatia numarul 339625
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339625/19.11.2012
Denumire contract: Servicii de arhivare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 73, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257270098, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura-camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bd. Revolutiei nr. 75, Directia Patrimoniu-Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa, Achizitii cam. 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de arhivare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile care fac obiectul prezentei achizitii sunt necesare ca urmare a volumului mare dedosare fiscale ale persoanelor juridice pentru cladiri, terenuri si mijloace de transport, a numarului mare de dosare deteriorate apartinand Directiei Venituri, precum si a dosarelor cu privire la actele de identitate si a altor documente create in cadrul Serviciului Public de Evidenta Persoanei Arad . Valoarea estimata a achizitiei publice de servicii de arhivare, s-a calculat astfel: 20000 dosare *3, 8065 lei/dosar/mapa(tarif mediu fara TVA/dosar)= 76.129, 03 lei.Valoarea estimata maxima a achizitiei publice de servicii de arhivare, care contine si eventualele suplimentari, s-a calculat astfel: 25400 dosare *3, 8065 lei/dosar/mapa(tarif mediu fara TVA/dosar)= 96.685, 10 lei. Mentionam faptul ca nu toate dosarele vor necesita prestarea tuturor operatiunilor in care constau serviciile de arhivare (vor fi dosare care necesita toate operatiunile din Anexa la caietul de sarcini si vor fi dosare care necesita doar unele operatiuni, de aceea prestarea serviciilor se va face in baza unei comenzi scrise emise de autoritatea contractanta si care va tine cont de tarifele ofertate de operatorul castigator in centralizatorul de preturi).Valoarea minima de 76129, 03 lei reprezinta valoarea estimataa prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima a intervalului reprezinta valoareaestimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 79971200-3 - Servicii de legare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 685.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 761, 29 lei. GP se constituie in lei.Perioada de valabilitate a GP este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a GP la ofertare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractanteScrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari , de preferat , cu sediul in Romania si se va depune in original;
-Ordin de plata vizat de banca-numerar la sediul autoritatii contractanteContul pentru GP la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Nota: GP depusa intr-una din formele solicitate va fi insotita de o declaratie a ofertantului in care precizeaza si accepta ca suma de 761, 29 lei se poate retine conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in situatia in care va fi respinsa contestatia de catre CNSC.Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimulareaIntreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitateaOfertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul12A ? original, prezentat la capitolul FormulareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile simodificarile ulterioareSe solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea Formulare.- Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depusin original sau copie ?conform cu originalul?-Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAFprivind plata obligatiilor labugetul general consolidat , certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioareSe solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat lacapitolul FormularePersoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Falca ? primar, Catalin Titiriga ? viceprimar, Bognar Levente ? viceprimar, Claudia Macra ? Administrator public, dl.Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Adrian Lazurca, consilier local, dl. Glad Varga, consilier local, dna. Marcela Nicseanu, consilier local, dl. Ioan Farcas, consilier local, dl.Florin Maris, consilier local, dl. Traian Vlaicu, consilier local, dl. Teodor Gligor, consilier local, dna. Lia Ardelean, consilier local, dl. Marin Lupas, consilier local, dl. Florin Galis, consilier local, dl. Eugen Rus, consilier local, dl. Ionel Ciupe, consilier local, dl. Tristan Mihuta, consilier local, dl. Gheorghe Ghilinta, consilier local, dl.Ioan Dolha, , consilier local, dl. Ovidiu Bilcea, consilier local, dna. Cismasiu Mariana, consilier local, dna. Viorica Rotaru, consilier local, dna. Geanina Pistru, consilier localsi membrii comisiei de evaluareIn cazul unei asocieri fiecare membru este obligat sa depuna acest formular.4. Declaratia privind participarea cu oferta independenta- Formular 7Se solicita completarea declaratiei de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilorcare fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestareoriapartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu .prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, va prezenta pentru conformitate documentulin original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale, continand inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind principalele prestari de servicii similare din ultimii 3 ani.(numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. Pentru a demonstra experienta similara declaratia va fi insotita de cel putin o recomandaresau orice alt documentcu care operatorul economic poate demonstra experienta similara , respectiv copii relevante de pe contracte, . Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? daca este cazul, In cazul unei asocieri , ofertantii trebuie sa depunaAcordul de asociere, Ofertantulclasat pe primul loc trebuie sa prezinte o declaratie din care sa rezulte ca dispune de personal cu experienta in prestarea serviciilor de arhivare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact Dekany Edita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 11:08