Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de arhivare a documentelor din cadrul D.R.D.P. Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 320649
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 320649/27.02.2012
Denumire contract: Servicii de arhivare a documentelor din cadrul D.R.D.P. Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, DRDP Bucuresti, Registratura etaj 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, DRDP Bucuresti-Departament Achizitii, Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de arhivare a documentelor din cadrul D.R.D.P. Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: arhivare a documentelor din cadrul D.R.D.P. Bucuresti, respectiv primirea documentelor, sortarea , indosarierea/legare, numerotarea, certificarea si completarea datelor pe coperta dosarelor, asezarea in cutii de arhivare, ordonarea fondului arhivistic,
II.1.6) CPV: 79971000-1 - Servicii de legare si de finisare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 299, 992 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP in cuantum de 1500 Lei;GP va fi eliberata in numele ofertantului si emisa de catre o societate bancara/societate.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP trebuie sa fie irevocabila.GP poate fi constituita: prin virament bancar in contul BCR?UnireaRO56RNCB0082044184120001LEI;prin scrisoare de GP Formularul 17;numerar la casieria AC;In cazul unei GP emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare.OBLIGATORIU GP va fi prezentata separat intr-un plic sigilat;Ofertele care nu sunt insotite de GP vor fi respinse la deschidere.Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile Legii 346/2004 care beneficiaza de reducere de 50% din valoarea GP, vor depune depune GP in valoare de 1.022, 7 lei. Autoritatea va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din GP suma de 1022, 70 lei.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului 27 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere de 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006(Formularul nr3), Cerinta nr 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (Formularul 4), Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Cerinta nr 3-Certificat de participare cu oferta independenta (Formularul 2);Cerinta nr 4-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(Formularul 1)-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in F 1.CONDITII GENERALE OBLIGATORII1)Pot participa la procedura persoanele fizice si juridice, romane si straine, precum si asocierile dintre acestea.2)In cazul ofertelor comune, depuse de catre doi sau mai multi operatori economici asociati, ofertantul constituie (potrivit prevederilor legilor in vigoare) o asociere, un consortiu sau o alta grupare de doua sau mai multe persoane. In caz de asociere ofertantul va prezenta Formularul 14 si formularul 15. In cazul in care oferta comuna este desemnata castigatoare, contractul de asociere, in original sau in copie legalizata, se constituie anexa la contractul de achizitie publica.oPrin clauzele contractului de asociere, Asociatii vor notifica autoritatea contractanta cu privire la liderul lor care va avea autoritatea de Executant pentru Asociere si pentru toti membrii asocierii. Nicio corespondenta sau relatie nu va fi purtata intre autoritatea contractanta si membrii asocierii, altii decat liderul desemnat de acestia.oConform prevederilor Codului fiscal, sarcinile legale privind obligatiile fiscale in cadrul asocierilor dintre persoane juridice romane cu persoane fizice/juridice straine revin imperativ persoanei juridice romane. In masura respectarii acestei prevederi obligatorii in cadrul contractului/acordului de asociere, precum si a obligatiei operatorilor economici straini privind numirea unui reprezentant fiscal si infiintarea unui punct de lucru in Romania, conform legii, desemnarea liderului in cadrul unei astfel de asocieri revine partilor, cu respectarea si a celorlalte conditii esentiale privind valabilitatea si functionarea asocierilor in participatiune (inclusiv a celorlalte forme asimilate, indiferent de denumire, supuse acestui regim, potrivit legii si Documentatiei de atribuire). Prin urmare, in cazul asocierilor in care exista asociati persoane juridice/fizice romane si persoane juridice/fizice straine, pot fi desemnate lider de asociere de regula persoanele juridice/fizice romane asociate, desemnarea unei persoane juridice straine asociate fiind supusa demonstrarii indeplinirii cerintelor legale aplicabile.oIn cazul in care asocierea este constituita exclusiv din operatori economici straini, oricare dintre acestia poate fi desemnat lider, cu obligatia ca cel nominalizat de parti sa respecte obligatiile privind reprezentantul fiscal si, dupa caz, punct de lucru, prevazute in legislatia fiscala in vigoare in Romania (a se vedea regula nr. 14, infra).oAsocierile care participa ca ofertant in procedura pot avea sediul exclusiv pe teritoriul Romaniei.oPersoana desemnata (liderul) este responsabila, intre altele, pentru: a) inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, inainte ca aceasta sa inceapa sa desfasoare activitate; b) conducerea evidentelor contabile ale asocierii; c) plata impozitului in numele asociatilor; d) depunerea unei declaratii fiscale trimestriale la autoritatea fiscala competenta, care sa contina informatii cu privire la partea din veniturile si cheltuielile asocierii care este atribuibila fiecarui asociat, precum si impozitul care a fost platit la buget in numele fiecarui asociat; e) furnizarea de informatii in scris, catre fiecare asociat, cu privire la partea din veniturile si cheltuielile asocierii care ii este atribuibila acestuia, precum si la impozitul care a fost platit la buget in numele acestui asociat.oAsocierea isi va putea modifica componenta sau statutul legal pe durata derularii contractului de achizitie publica doar cu aprobarea scrisa prealabila a autoritatii contractante, motivata de imprejurari obiective. Retragerea din Asociere nu diminueaza in nicio masura si in niciun caz raspunderea asociatului fata de autoritatea contractanta.oRaspunderea fata de autoritatea contractanta pentru indeplinirea contractului este solidara, adica revine liderului si/sau oricaruia dintre membri sai, actuali sau retrasi, independent de structura asocierii, toti si oricare dintre asociati raspunzand separat si impreuna pentru obligatiile asumate prin contractul de achizitie publica sau prevazute de lege, independent de cota de participare a fiecaruia dintre asociati.oContractul de asociere trebuie sa cuprinda clauze referitoare cel putin la: a) partile contractante; b) obiectul de activitate si sediul asociatiei; c) contributia asociatilor in bunuri si drepturi; d) cota procentuala de participare a fiecarui asociat la veniturile sau pierderile din cadrul asocierii corespunzatoare contributiei fiecaruia; e) desemnarea asociatului care sa raspunda pentru indeplinirea obligatiilor asociatiei fata de autoritatile publice (inclusiv autoritatea contractanta); f) conditiile de incetare a asocierii. Orice forma de asociere care nu indeplineste cerintele mentionate va fi considerata necorespunzatoare, oferta comuna urmand a fi respinsa ca atare.o Asocierile in participatiune nu dau nastere unei persoane juridice separate. Asocierile de tip joint venture, consortium sau alte forme de asociere in scopuri comerciale, care nu au personalitate juridica si sunt constituite in temeiul legii, sunt tratate drept asocieri in participatiune.3)Ofertele comune se depun si, dupa caz, se prezinta de catre asociatul desemnat sa reprezinte forma de asociere a operatorilor economici care depun oferta comuna respectiva. In acest sens, persoana juridica/fizica asociata desemnata va prezenta comisiei de evaluare, la deschidere, dovada desemnarii sale si a capacitatii de reprezentare a celorlalti operatori economici care depun oferta comuna. Dovada o poate constitui o copie certificata a contractului de asociere, precum si o imputernicire sub semnatura privata acordata de toti membri asociati, prezentata in original. Pe tot parcursul procedurii, precum si - in cazul desemnarii drept castigatoare a ofertei comune astfel depuse ? pe durata derularii contractului autoritatea contractanta va relationa exclusiv cu liderul de asociere.4)In toate situatiile, propunerile financiare, inclusiv formularul de oferta, si propunerile tehnice prezentate in cadrul ofertelor comune depuse de mai multi operatori economici in mod asociat vor fi semnate de catre toti membri asociati, in scopul asigurarii opozabilitatii acestora. In caz contrar, oferta va fi considerata ca apartinand exclusiv operatorului economic care a semnat-o. In cazul atribuirii contractului/acordului-cadru catre o asociere care a depus o oferta comuna, contractul/acordul-cadru se va semna de catre lider, desemnat prin documentele de asociere, prezentate in forma solicitata in Documentatie, fiind considerat in mod absolut ca toti membri asociati sunt deplin, valabil si opozabil reprezentati prin lider in raporturile cu autoritatea contractanta/ achizitor, dupa momentul si ca urmare a depunerii ofertei comune.5)Ofertele comune dintre cel putin un operator economic care se incadreaza in categoria IMM-urilor si cel putin un operator economic care nu se incadreaza in categoria IMM-urilor va fi tratata in regimul unei oferte obisnuite, fara facilitati legale aferente categoriei IMM-urilor.6)In cazul ofertelor comune, toti operatorii economici asociati vor prezenta, individual, documentele de eligibilitate, inregistrare, calificare si capacitate tehnica si economico-financiara necesare participarii in procedura, conform Documentatiei de atribuire, putand cumula capacitatile prezentate in comun.7)In cadrul ofertelor comune, documentele care, conform Documentatiei de atribuire, se prezinta in mod individual de catre fiecare membru asociat vor preciza in antet si/sau in apendicele documentelor emise de acesta datele operatorului economic asociat (membrul respectiv), avand in mod obligatoriu cel putin datele prevazute in cuprinsul art. 74 alin. 1 din Legea nr. 31/1990, republicata in anul 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, sub sanctiunea neluarii acestora in considerare. Cerinta este valabila inclusiv pentru operatorii economici nerezidenti. Documentele comune ale ofertei comune, precum scrisoarea de inaintare, formularul de oferta s.a., vor fi prezentate cu antetul/apendicele continand datele liderului sau, daca exista, cu antetul/apendicele continand datele asocierii.8)In vederea verificarii conditiilor de legalitate privind libera concurenta, operatorul economic ofertant (respectiv fiecare operator asociat ? in cazul ofertelor comune) are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. Prin intreprinderi afiliate se intelege orice subiect de drept: a) asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau b) care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc) care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Lista se prezinta atasat la scrisoarea de inaintare, in afara coletului cuprinzand oferta (documentele de calificare si propunerile).In masura in care nu exista intreprinderi afiliate, ofertantul/ofertantii asociati va/vor prezenta o declaratie sub semnatura privata din care sa reiasa aceasta situatie. Lista sau, dupa caz, declaratia nu trebuie particularizate la procedura de referinta, ci trebuie sa aiba in vedere in mod generic orice situatii care pot fi incluse in sfera definitiei mai sus precizate a intreprinderilor afiliate, ramanand comisiei de evaluare atributia de a stabili, dupa caz, existenta sau inexistenta unei distorsiuni asupra concurentei. In cazul in care nu exista nicio intreprindere afiliata, se va prezenta declaratia (Formularul nr. 18) cu mentiunea ?Nu este cazul?.9)Pentru dovedirea indeplinirii cerintelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, in forma solicitata prin prezenta Documentatie (Formularul nr. 28), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia se depune numai pentru acele documente care nu sunt prezentate in cadrul ofertei, daca este cazul. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Lipsa mentiunilor din Declaratie privind modul de indeplinire a cerintelor la care aceasta se refera, conduce la neluarea in considerare a acesteia si, in consecinta, la neindeplinirea cerintelor respective in procedura de fata, cu efectele legale aferente. Subsecvent, inainte de incheierea raportului procedurii, ofertantul care a prezentat o declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare este obligat, la cererea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare, sa prezinte/completeze certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare. 10)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau/si capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea, in 2 exemplare originale, a unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica ? Formularul 6 / Formularul 7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare/tehnice invocate. Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza, in conditiile si in termenele acestuia. Cerinta nr. 1-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a)Declaratie pe proprie raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare, ofertantul va prezenta Formularul nr. 10;b) Certificat Constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN. Nota: Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantului clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani, trebuie sa fie in valoare minima de: 200.000 lei., note informative: , Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani (2011, 2010), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract ce a avut ca obiect de activitate prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost de minim de: 50.000 lei, fara TVA., Cerinta 2-Ofertantul va face dovada ca are personal pentru indeplinirea contractului. Cerinta 1 -Certificat ISO 9001 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe www.e-licitatie .ro in SEAP si pe www.drdpb.ro/Achizitii publice/2012/Proceduri in curs de derulare/servicii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer