Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de arhivare electronica a documentelor


Detaliu pentru invitatia numarul 350808
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC FINANTE LOCALE PLOIESTI
Numar invitatie: 350808/22.07.2013
Denumire contract: Servicii de arhivare electronica a documentelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC FINANTE LOCALE PLOIESTICod fiscal: 13662794, Adresa: B-DUL INDEPENDENTEI, NR.16, PLOIESTI, PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: +40 0244546711, Fax: +40 0244546711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL INDEPENDENTEI, NR.16, PLOIESTI, PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100028, telefon: +40 0244546711, fax: +40 0244546711, persoana de contact: MIOARA DRAGHICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL INDEPENDENTEI, NR.16, PLOIESTI, PRAHOVA, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de arhivare electronica a documentelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiectiv realizarea arhivei electronice in cadrul Serviciului Public Finante Locale Ploiesti.
II.1.6) CPV: 72252000-6 - Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 097.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :11.161, 95 lei ( 5.580, 97 lei pentru I.M.M.)se va constituiinconformitate cuprevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se poate constitui si in numerar prin casieriile Serviciului Public Finante Locale Ploiesti. Serviciul Public Finante Locale Ploiesti: cont RO 13 TREZ 5215006 XXX 000 114 , deschis la Trezoreria Ploiesti, CUI 13662794. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si i se va retine suma calculata conform art.278^1, lit.d) din OuG 34/2006 completata si modificata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: este de5 % din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie conf. preved. Art. 90, alin .1 din HG 925/2006. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in max 10 zile de la semnarea contractului, de catre ambele parti.In conformitate cu prev.art.90, alin(3) din HG925/2006, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deshide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent , un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in conformitate cu prev.at.91 din HG925/2006. Garantia de buna executie se va elibera in conf cu prev art.92, alin (1) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea, neancadrare in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; declaratie pe proprie raspundere ?completare formularnr. 5, in originalPentru persoane juridice straine: prezentarea oricarui document considerat edificator , din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competentedin tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura delor prevazute mai sus. In cazul in care tara de origine sau tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus , sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legalereferitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acorsata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(1) din OUG 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prvederile art. 180 din OUG. 34/2006 cu modifcarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original Declaratia privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ? completare formular nr. 5A, in original.Pentru persoane juridice straine: Operatorul va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original/ copie/copie ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.NOTA: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art 186, alin. (1) din OUG 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu tebuie sa se afle in situatia care sa determine excluderea din procedura de atribuire, conform prevedrilor art. 180 , art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; acesta trebuie sa prezinte, in mod obligatoriu ? DECLARATIA PRIVIND neancadrarea conform prevedrilor art. 180( FORMULAR NR.5) , art. 181( FORMULAR NR. 5 A) din OUG 34/2006. Aceste documente trebuie prezentat si de asociati (daca este cazul). 3. Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006- in original4. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta in original, conform Ordinului nr. 314/2010 al ANRMAP. Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.- completare formular 5 C.5. Certificate constatoare care sa ateste faptul ca societatea nu are datorii la bugetul local si bugetul de stat in original/ copie legalizata/copie conform cu originalul;din aceste certificate sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile..Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul caracteristic in curs.6. Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Ofertantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta, in original. Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazulPersoanele responsabile pentru procedura de achizitieD-na SimonaDolniceanu -Visean? Director ExecutivPresedinte- d-na. Draghici Mioara, Sef Birou Achizitii Publice, Protectia Muncii, Arhiva;Secretar- d-na Mirela Dumitrascu, Consilier Birou Achizitii Publice, Protectia Muncii, Arhiva;Membrii-d-na. Cristiana Zamfir Sef Birou Juridic Contencios;
-d-na. Nita Doina Sef ServiciulFinanciar Contabil ;
-dl. Adrian Rosu- consilier in cadrul Biroului Informatica si Administrarea Bazei de Date;
-d-na Manuela Avram? consilier Biroul Informatica si Administrarea Bazei de Date;
-d-na Mirela Bobe- consilier;
-dl. Rosca Adrian - Sef Serviciu;
-d-na Denise Teodorescu- Sef Serviciu;
-d-na Mihaela Lazeanu- Sef Serviciu;Inlocuitori: Presedinte-d-na Stefania Stanila- Sef Birou;Membrii-d-ra.Roxana Parvu-consilier juridic in cadrul Biroului Juridic Contencios;
-d-na Poinarita Corina? consilier Serviciul Financiar Contabilitate;Secretar- d-na Steluta Mocanu - consilier; Documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in original / copie legalizata/copie conform cu originalul, informatiile cuprinse in aceste certificate sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in etapa evaluarii, pentru conformitate, documentul in original/copielegalizata2. Declaratie pe proprie raspundere pentru statutul de I.M.M.(in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 364/2004)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani2010- 2012;Nota: Convertirea in LEI/VALUTA, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationalaa Romaniei/BCE pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Informatii privind asociatii(daca este cazul)Acordul de asociere - Documentul se va prezenta in copie , cu obligatia operatorului economic de a legaliza documentul, in cazul in care oferta comuna este declarat castigatoare.2) Informatii privind personalul. Standarde de asigurare a calitatii-Certificarea sistemului de management al calitatii9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer