Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de arhivare pentru Primaria municipiului Campia Turzii


Anunt de atribuire numarul 118305/21.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Municipiul Campia Turzii
Adresa: Laminoristilor, 2-4, Localitatea: Campia Turzii, Cod postal: 405100, Cluj, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0264-368001, Fax: 0264-365467
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Servicii de arhivare pentru Primaria municipiului Campia Turzii
II.2) Obiectul contractului Servicii de arhivare pentru Primaria municipiului Campia Turzii
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 260548/15.07.2010 15:12
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 3
Valoare estimata totala 22, 500 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
54 / 16.08.2010
21, 000RON
Castigator
CUI
Adresa
S.C BRADOR S.R.L
18003948
STR. REPUBLICII, NR.39, TURDA, 401095, Cluj
Total (fara TVA): 21, 000RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: S.C BRADOR S.R.L
Valoare contract: 21000.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer