Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de arhivare si depozitare a documentelor din cadrul AFM - Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 294


Detaliu pentru invitatia numarul 327423
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU
Numar invitatie: 327423/22.05.2012
Denumire contract: servicii de arhivare si depozitare a documentelor din cadrul AFM - Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 294
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIUCod fiscal: 14715650, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.294, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021-319.48.49, Fax: 021-319.48.50
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de arhivare si depozitare a documentelor din cadrul AFM - Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 294
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare de servicii de arhivare si depozitare a documentelor din cadrul AFM
II.1.6) CPV: 79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 404, 106.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 8.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Din garantia de participare, autoritatea contractanta va retine suma de 4.041, 06lei in conditiile art. 278^ยน din OUG nr. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar, conform art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006, in contul: RO18 TREZ 7065 005X XX00 4124 deschis la Trezoreria sector 6, Bucuresti, CUI: 14715650 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? Formularul nr. 8.Garantia de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) pana la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.Nota: IMM-urile vor completa Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii- Formularul nr. 9.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea totala fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34/2006 Se solicita prezentarea cazierului judiciar si a cazierului fiscal pentru firma si administrator.Se va depune si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Formularulnr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, - Certificatului de taxe si impozite locale, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificatul de atestare fiscala, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta3.Formularulnr. 3- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).4.Formularul nr. 6 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Declaratia va fi prezentata de toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele cu functie de decizie din cadrul Administratiei Fondului pentru Mediu, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Popescu, Iuliana Decu, Magdalena Murgu, Emilian Toba, Diana Serbanescu, Diana Feleaga, Monica Maican, Carmen Buibar, David Ion, Andreea Coman si Andreea Damian.Nota: Nu sunt eligibile si vor fi excluse din procedura societatile care au restante la plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local si/sau se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006.Nu se considera datorii de plata inlesnirile de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Data la care expira termenul de achitare al datoriilor este data de 25 a fiecarei luni conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalente.Certificatul constatator trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate trebuie sa corespunda obiectului de activitate al contractului care urmeaza sa fie atribuit.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceriInformatii privind Cifra de afaceri din ultimii trei ani - Formularulnr. 4.Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - experienta similara in domeniu.Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie sau maxim 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 130.000 lei., 2. PersonalInformatii privind personalul tehnic de specialitate.Ofertantul va trebui sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractelor.Ofertantul trebuie sa aiba cel putin 2 specialisti certificati in arhivistica.Formularul nr. 12 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Copii ale certificatelor de calificare sau orice alte documente din care sa reiasa calificarea de specialist certificat in arhivistica.Arhivist ? Cod COR - 243101 1. Standarde de asigurare a calitatii-ISO 9001 privind sistemul de Management al Calitatii, 2. Standarde de protectie a mediului-ISO 14001 privind Sistemul de Management al Mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer