Achizitie publica - servicii de asigurare a autovehiculelor (CASCO)
Detaliu pentru invitatia numarul 337859
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337859/22.10.2012
Denumire contract: servicii de asigurarea autovehiculelor (CASCO)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 7571411, Adresa: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Deva, Telefon: 0254/221550, 0723932479, Fax: 0254/221550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de asigurarea autovehiculelor (CASCO)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor (CASCO) pentru un numar de 46 autovehicule din dotarea Serviciului Judetean de Ambulanta Hunedoara
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 1200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO 70TREZ3665005XXX000115, deschis la Trezoreria Deva, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta pana la data depunerii ofertelor. La procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP(scanata)pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea 364/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-uri. Ofertantul caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta la art.278^1, din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratie privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulerioare - se solicita formular nr.1 completat.2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se solicita formular nr.2 completat.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- se solicita formular nr.3 completat. 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- se solicita formular nr.4 completat.5. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Toate documentele solicitate sunt obligatorii. Neprezentarea documentelor solicitate va permite autoritatii contractante sa declare oferta inacceptabila in conformitate cu art 36, lit. a din HG 925/2006 Toate documentele se depun in SEAP.Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante: manager general: dr. Filimon Valeria Cristina; director medical: dr. Stoica Maris Emil; director economic interimar: ec. Popa Elena; asistent sef: Sana Margareta; director tehnic: ing. Stoicescu Claudiu; consilier juridic: Mita Ramona. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar serviciile solicitate in prezenta procedura.2. Documente emise de organisme acreditate(CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari CASCO pe teritoriul Romaniei pentru anul 2012.Neprezentarea documentelor solicitate va permite autoritatii contractante sa declare oferta inacceptabila in conformitate cu art 36, lit. a din HG 925/2006 Toate documentele se depun in SEAP
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 10:38