Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE A AUTOVEHICULELEOR DIN DOTAREA ITPF SIGHETU MARMATIEI
Detaliu pentru invitatia numarul 321581
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321581/08.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE A AUTOVEHICULELEOR DIN DOTAREA ITPF SIGHETU MARMATIEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA SIGHETU MARMATIEICod fiscal: 4296406, Adresa: STR.DRAGOS VODA, NR.38, Sighetu Marmatiei, Telefon: +40 262315228, Fax: +40 262316446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.DRAGOS VODA, NR.38, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 262348380, fax: +40 262348371, persoana de contact: SILVIA BOTEZAT;LUPAIESCU FLORIN;LEORDEAN SIMONA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE A AUTOVEHICULELEOR DIN DOTAREA ITPF SIGHETU MARMATIEI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de asigurare pentru minim 448 si maxim 500 autovehicule din dotarea ITPF Sighetu Marmatiei
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare 1900 lei. In cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50 % din acest cuantum.In acest caz, ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa scrisorii de inaintare a ofertei care va fi transmisa in format electronic semnata cu semnatura electronica.- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la data deschiderii ofertelor, ;
- modalitatile de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute in art. 86 alin. 1 din HGR 925/2006. daca operatorul economic constituie garantia de participare prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari va folosiFormularului 1Documentul ce face dovada constituirii garantiei va fi transmis in format electronic semnat cu semnatura electronica pana al data limita de depunere a ofertei;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie este una din cele prevazute la art 90 din HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Formularului 2 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularului 3 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/ 2006 Formularul 4 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006 Formularul 5 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Formularului 6 transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica.6.Certificat de atestare fiscal privind taxele locale, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadentela bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentul va fi transmis in SEAP in format electronic semnat cu semnatura electronica;7. Certificat de atestare fiscal eliberat de catre ANAF , din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente bugetul de statin luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalulDocumentele vor fi transmise in SEAP in format electronic semnate cu semnatura electronicaPersoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bute Liviu- seful inspectoratului, Oniga Ion- adjunct al sefului inspectoratului, Filimon Claudia- contabil sef, Guluta Cristian - consilier juridic, Botezat Silvia- sef birou logistic, Lupaiescu Florin- specialist achizitii publice, Temian Ovidiu- specialist achizitii publice, Leordean Simona - specialist achizitii publice, 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2.Autorizarea CSA pentru anul 2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010). Media cifrei de afaceri nu trebie sa fie mai mica de 50000 lei Formularul 72 Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Daca operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)Paritatea euro/ leu va fi calculata la cursul de 4, 3602 lei pentru un euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Formularul 8;2.Recomandare din partea altor beneficiari persoane fizice sau juridice sau un document constatator emis conform art. 97^1, lit.b din HGR 925/ 2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Facilitati acordate
40
Descriere: Facilitati acordate sub forma de casco forfetar
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea siteului e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 10:47