Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare a autovehiculelor


Detaliu pentru invitatia numarul 283859
Autoritate contractanta
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Suceava
Cod de identificare fiscala: 4244130
Adresa: Calea Bucovinei nr. 23-25, Radauti
Telefon: 0230562171
Fax: 0230561867
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de asigurare a autovehiculelor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de asigurare pentru autovehiculele din dotarea I.J.P.F. Suceava;
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.03.2011 09:03
Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Suceava, str. Calea Bucovinei, nr.23-25, mun. Radauti, jud Suceava, cod 725400
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Suceava, str. Calea Bucovinei, nr.23-25, mun. Radauti, jud Suceava, cod 725400
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 81, 600 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala- Declarati situatia personala;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de atestare fiscala , - certificat privind taxele si impozitele locale;
-adresa de la Curtea districtuala;
-certificatul de participare cu oferta independenta;2 Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- certificat de înregistrare ;
-certificatul constatator ;
-copie dupa Decizia CSA 2011;3.Situatiaeconomico-financiara: -bilantul contabil ;
-informatii generale;4Capacitatea tehnica si/sau profesionala: - listaprincipalelor prestari de servicii de asigurari auto în ultimii 3 ani, ;Cerinte minime: -minim 1 contract similar ;
- recomandare5.Informatii privind subcontractantii\asociatii: - completarea formularuluicu subcontractantii si specializarea acestora.6.Standarde de asigurare a calitatii: -Documente emise de organisme acreditate, valabile la data deschiderii;
Documentatia se poate obtine accesand e- licitatie.ro.;
-Garantia de participare este de 1500 de lei.În cazul I.M.M. 50 % din acest cuantum.
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Punctajul facilitatilor
40
Descriere: Punctajul facilitatilor P(facilitate) se calculeaza pentru facilitati (exprimate procentual din valoarea contractului pentru RCA) la incheierea primelor de asigurare obligatorie de raspundere civila acordate de societatea de asigurare, prin incheierea de asigurari facultative de tip CASCO, pentru autovehiculele din dotarea I.J.P.F.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer