Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare a autovehiculelor


Detaliu pentru invitatia numarul 356146
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 356146/27.11.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare a autovehiculelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare a autovehiculelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare a autovehiculelor- in conformitate cu specificatiile din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: Lotul nr. 1= 230 lei; Lotul nr.2= 26 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 alin. 1, 2 si 3 din HG 925/2006 - in original - conform cap. IV.4.3.C Fisa de date; b) prin virament bancar, confirmat de banca emitenta pana cel tarziu la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J33/323/1998) Cont IBAN RO72 BRDE 340S V040 8818 3400, deschis la BRD, Sucursala Vatra Dornei ? in copie conform cu originalul, conform cap. IV.4.3. C; c) depunere numerar la casieria Sucursalei Suceava, comuna Crucea, nr. 199A, Cod Postal: 727150, judetul Suceava, tel: 0230.575.630, numai in zilele lucratoare si doar intre orele 07:00 ÷ 15:00 de luni pana joi inclusiv iar vineri intre orele 07:00 ÷ 12:00 - in copie conform cap. IV.4.3. C. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul de schimb RON/VALUTA comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.D. Garantia de participare depusa sub forma de OP se va depune atat in SEAP, cat si o copie dupa OP confirmata de banca, la sediul autoritatii contractante;E. Avand in vedere faptul ca procedura se desfasoara on-line dovada constituirii garantiei de participare va fi depusa atat in SEAP(sub forma de document scanat), cat si la registratura Sucursalei Suceava a CNU SA, Comuna Crucea, nr. 199A, cod postal 727150, pana la termenul limita de depunere a ofertelor specificat in invitatia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea, prin completarea formularului C1 din Sectiunea Formulare -in original; 2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, prin completarea formularului C2 din Sectiunea Formulare- in original; 3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea formularului C3 din Sectiunea Formulare, in original; 4.Date de identificare si contact despre ofertant, prin completarea formularului C5 din Sectiunea Formulare; 5. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, prin completarea formularului nr. 12C? in original. Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director-Constantin PROBOTEANU; Director Tehnic-Nicolae SOFIAN; Director Economic-Petronela SANDU; Control financiar preventiv-Doru SINGEORZEAN; Compartimentul Legislatie Contencios Juridic-Monica SOMITCA; Sef Serviciul Achizitii Publice-Georgeta GEORGESCU; Sef Serviciu Contabilitate Costuri- Geta CORDUNEANU; Sef Serviciu PCTI- Constantin AMARIEI; Sef Serviciu GGT- Teofil TIFUI; Sef Birou ME-ISCIR- George GEMANARI;Responsabil cu atribuirea contractului- Lidia TAZLAOANU; Responsabil cu executia contractului -Ilie BELECA; Membru in comisia de evaluare - Radu SIMIONESCU; Membri de rezerva in comisia de evaluare ? Liviu Paul CHIRILUS, Bogdan PUSCASU. Pentru persoane juridice/fizice romane: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente ?in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse inCertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limitadedepunere a ofertelor. Pentru persoane juridice /fizice straine: 2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele din cadrul acestui punct in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer