Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE A AUTOVEHICULELOR DIN DOTAREA ITPF SIGHETU MARMATIEI 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 344149
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA SIGHETU MARMATIEI
Numar invitatie: 344149/21.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE A AUTOVEHICULELOR DIN DOTAREA ITPF SIGHETU MARMATIEI 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA SIGHETU MARMATIEICod fiscal: 4296406, Adresa: STR.DRAGOS VODA, NR.38, Sighetu Marmatiei, Telefon: +40 262315228, Fax: +40 262316446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE A AUTOVEHICULELOR DIN DOTAREA ITPF SIGHETU MARMATIEI 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de asigurare pentru minim 400 si maxim 500 autovehicule din dotarea ITPF SIGHETU MARMATIEI.Cantitatea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de minim 80 si maxim 100 autovehicule.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 253 - 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare 2600 lei iar pentru alte valute se va lua in calcul cursul de schimb BNR al euro la data publicarii invitatiei de participare. In cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50 % din acest cuantum. In acest caz, ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa scrisorii de inaintare a ofertei care va fi transmisa in format electronic semnata cu semnatura electronica. - perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, ; - modalitatile de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute in art. 86 alin. 1 din HGR 925/2006. daca operatorul economic constituie garantia de participare prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari va folosi Formularului 1 Documentul ce face dovada constituirii garantiei va fi transmis in format electronic semnat cu semnatura electronica pana al data limita de depunere a ofertei; Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie este una din cele prevazute la art 90 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formularul nr 2) transmis in SEAP in format electronic si semnat cu semnatura electronica;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 ( FORMULARUL NR 3) transmis in SEAP in format electronic si semnat cu semnatura electronica;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ( formularul nr 4)transmis in SEAP in format electronic si semnat cu semnatura electronica;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ( formularul nr 5)transmis in SEAP in format electronic si semnat cu semnatura electronica;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( formularul nr 6)transmis in SEAP in format electronic si semnat cu semnatura electronica;6. Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele la bugetul local din care sa reiasa canu exista datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentul va fi transmis in SEAP in format electronic si semnat cu semnatura electronica;7.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele la bugetul de stat eliberat de ANAFdin care sa reiasa canu exista datorii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie conform cu originalul, scanate si transmise in SEAP in format electronic si semnat cu semnatura electronica;8. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: BUTE LIVIU: Seful inspectoratului;ONIGA IOAN: Adjunctul sefului inspectoratului;FILIMON CLAUDIA: Contabil sef;GULUTA CRISTIAN: Consilier juridic;BOTEZAT SILVIA: Sef birou logistic;LEORDEAN SIMONA: specialist achizitii publice;SCHVEIGER OTTO: specialist tehnic;POP MARIA: agent achizitii publice 1. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. O biectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;2. Autorizatia CSA pe anul 2013;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012).Media cifrei de afaceri globale nu trebuie sa fie mai mica de 40000 lei;(formularul nr 7), Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Daca operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2012 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin orice alte documente care sa sustina indeolinirea cerintei de calificare.Paritatea euro/leu va fi calculata la cursul de 4.3698 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.( formularul nr 8), Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
valoare casco forfetar
40
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer