Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE A SUPRAVEGHERII EXECUTIEI LUCRARILOR DE CONSTRUCTII (DIRIGINTE DE SANTIER), in cadrul proiectului: ?Restaurarea si consolidarea Conacului PANA FILIPESCU, Filipestii de Targ, Jud. Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 348573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 348573/14.06.2013
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE A SUPRAVEGHERII EXECUTIEI LUCRARILOR DE CONSTRUCTII (DIRIGINTE DE SANTIER), in cadrul proiectului: ?Restaurarea si consolidarea Conacului PANA FILIPESCU, Filipestii de Targ, Jud. Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE A SUPRAVEGHERII EXECUTIEI LUCRARILOR DE CONSTRUCTII (DIRIGINTE DE SANTIER), in cadrul proiectului: ?Restaurarea si consolidarea Conacului PANA FILIPESCU, Filipestii de Targ, Jud. Prahova
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Supravegherea executiei lucrarilor conform prevederilor legislatiei romane in vigoare;2. Urmarirea tehnico-economica a executiei contractului de lucrari si acordarea de sprijin pentru Unitatea de Implementare a Proiectului cu privire la executia lucrarilor;3. Comunicarea si raportarea in cadrul contractului.Valoarea estimata a contractului este de 173.000 lei, fara TVA, compusa din: - valoarea estimata a serviciilor supuse procedurii - 173.000 lei, - valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute - 0 lei, in devizul general/bugetul proiectului nefiind prevazute cheltuieli diverse si neprevazute pentru serviciile supuse procedurii.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: 1)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari; 2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor; 3)numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 13 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor si se va incarca si in SEAP. In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 13 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata). Echivalenta lei/valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatoriieconomici asociati.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art.278^1, alin.(1), lit.a) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1)prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale(in acest caz, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011); 2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantiede buna executie;3)prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea), disponibil in sectiunea Formulare. Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.- Formularul nr. 2 disponibil in sectiunea Formulare. Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat, iar tertul sustinator lit. a), c^1), d) dupa caz.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa si prezenta Formularul nr. 3 disponibil in sectiunea Formulare, prin care se certifica faptul ca participarea la respectivaprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta Formularul nr. 4 disponibil in sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta aceasta declaratie.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularului nr. 5 disponibil in sectiunea Formulare. Aceasta declaratie se va completa si prezenta de ofertant / fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune / tertul sustinator / subcontractant, dupa caz.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, sunt: Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Sebastian Danielescu - vicepresedinte; Constantin Laurentiu Rebega - vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? administratorul public al judetului Prahova; Mihail Pavel ? secretarul judetului Prahova; Daniel Sepsi ? consilier judetean; Dan Ciolac ? consilier judetean; Ovidiu Cord ? consilier judetean; Costin Zaharia ? consilier judetean; Simona David ? consilier judetean; Adrian Florin Dobre ? consilier judetean; Dragomir Florin Auras ? consilier judetean; Rares Dan Enescu ? consilier judetean; Radu Cezar Liviu Ionescu - consilier judetean; Ionica Ion ? consilier judetean; Darius Dumitru Mesca ? consilier judetean; Laurentiu Daniel Mitrea ? consilier judetean; Gheorghe Neaga ? consilier judetean; Dumitru Daniel Neagoe ? consilier judetean; Constantin Negoi ? consilier judetean; Marius Nicolai ? consilier judetean; Niculescu Georgiana Diana ? consilier judetean; Nita Catalin Razvan ? consilier judetean; Oprescu Nicolae - consilier judetean; Patrascu Vasile - consilier judetean; Pintoiu Toma ? consilier judetean; Popovici Elisabeta - consilier judetean; Sfirloaga Ludmila ? consilier judetean; Tabacu Jenica- consilier judetean;Toader Bogdan Andrei ? consilier judetean; Tudora Dorin ? consilier judetean; Vasile Viorica ? consilier judetean; Viter David Andrei - consilier judetean; Moraru Romu- consilier judetean; Sandu Ana ? consilier judetean; Manta Adrian - consilier judetean; Dosaru Elena Iuliana ? consilier judetean; Donache Gheorghe ? consilier judetean; Cornea Danut Marcel-consilier judetean; Maria Dovinca - director Directia Economica; Cristina Popescu - director adjunct Directia Economica; Marius Constantin Nicolae - Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Silvia Constantinescu - Director Executiv Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Andreea Nachila - Sef Serviciu - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Alina Georgiana Pana - Sef serviciu juridic; Gheorghe Bratosin ? Director Executiv Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Antonela Luiza Madalina Iosif ? Consilier Juridic ? Serviciul Juridic Contencios; Valentin Serbanoiu - Sef Birou Administrativ Gospodarire - Directia Patrimoniu; Cornelia Croitoru - Consilier ? Directia Absortie Fonduri Europene; Diana Stoichita - Consilier ? Directia Absortie Fonduri Europene.Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat - bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit - Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat.7. Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale, din care sa rezulte faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat.Nota: Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse cu exceptia cazului in care operatorii prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice straine operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau tara de rezidenta. In cazul in care aceste certificate nu sunt emise de tara de origine sau tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Ofertzantul trebuie sa fie persoana juridica.Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.Documentele se vor prezenta in una din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele se vor prezenta in copie, insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea Fisei de informatii generale.Se vor prezenta informatiile generale aferente ultimilor trei ani (2010, 2011, 2012) prin completarea si prezentarea Formularului nr. 6 ? Informatii generale, disponbil in sectiunea Formulare.Cifra medie de afaceri globala a ofertantului (operatorului economic sau membrii asocierii impreuna), pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de340.000 lei. Cursul de schimb mediu anual lei/euro, comunicat de Banca Centrala Europeana pe (www.ecg.int) este: pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, pentru 2011 - 4, 3282 lei/euro iar pentru 2012 - 4, 4560 lei/euro. In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumulare (insumare). In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM - urile pot solicita reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri globale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind Lista privindprincipalele servicii prestatein ultimii 3 ani. Se va completa si prezenta Formularului nr. 7 - Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Experienta similara.Din Lista pricipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, operatorul va extrage unul sau mai multe contracte de servicii, a caror valoare insumata sa fie de minim 173.000, 00 lei. Pentru fiecare contract se va intocmi fisa de experienta similara. Se va completa si prezenta Formularulnr. 8 - Experienta similara, disponibil in sectiunea Formulare in care se va preciza denumirea contractului, beneficiarul, perioada desfasurarii contractului, valoarea in lei/ euro, descrierea succcinta a naturii serviciilor care au facut obiectul contractului.Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii de supraveghere executie lucrari (dirigentie de santier) de restaurare / consolidare / conservare / protejare de monumente istorice, iar documentele depuse vor respecta prevederile art. 188 alin. 2 lit. a din O.U.G. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Experienta similara poate fi dovedita de ofertant/asociati/un singur tert sustinator, dupa caz.Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in consideratie a resurselor tuturor membrilor grupului., 3. Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Se vacompleta si prezenta Formularul nr. 9 din sectiunea Formulare, impreuna cu Declaratia privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii trei ani ? Anexa nr. 1 din sectiunea Formulare.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune de personal specializat pentru realizarea contractului, respectiv ca dispune in prezent de personalul atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii, in condi?iile legisla?iei in vigoare, astfel incat sa acopere domeniile specifice proiectului, ?i anume: , A.Diriginte de santier ? Consolidare ?i restaurare monumente istorice- lider de echipa. Acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - sa fie autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform legisla?iei in vigoare, pentru domeniul 1. Consolidare si restaurare monumente istorice - toate categoriile de importanta (inginerie civila, arhitectura ?i conservare ?i restaurare de arhitectura).- sa aiba calitatea de Specialist / Expert / Expert tehnic atestat de catre Ministerul Culturii ?i Patrimoniului Na?ional / Institutul National de Patrimoniu, conform legisla?iei in vigoare.Activitatea dirigintelui se va desfasura pe toata perioada de executie, cu prezenta zilnica si pe perioada de garantie conform conditiilor din caietul de sarcini si la solicitarea Beneficiarului. Va avea rolul de lider de echipa si de reprezentant al ofertantului si va semna in numele acestuia toate documentele care se impun conform caietului de sarcini., B.Diriginte de santier ? Construc?ii civile, industriale ?i agricole.Acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - sa fie autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform legisla?iei in vigoare, pentru sub-domeniul 2.3 Constructii civile, industriale si agricole categoria de importan?a B (inginerie civila, arhitectura).- sa aiba calitatea de Specialist / Expert / Expert tehnic atestat de catre Ministerul Culturii ?i Patrimoniului Na?ional / Institutul National de Patrimoniu, conform legisla?iei in vigoare.Activitatea dirigintelui se va desfasura in perioada de executie, in conformitate cu graficul de executie pentru lucrarile specifice si in perioada de garantie conform conditiilor din caietul de sarcini si la solicitarea beneficiarului., C.Diriginte de santier ? Instalatii aferente construc?iilor.Acesta trebuie sa fie autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform legisla?iei in vigoare, in urmatoarele domenii/subdomenii: - domeniul 6. Constructii edilitare si de gospodarire comunala;
- sub-domeniul 8.1. Instalatii electrice;
- sub-domeniul 8.2. Instalatii sanitare, termo-ventilatii;
- sub-domeniul 8.3. Instalatii gaze naturale;
- sub-domeniul 9.3 Re?ele de telecomunica?ii;Activitatea se va desfasura in perioada de executie, in conformitate cu graficul de executie pentru lucrarile specifice si in perioada de garantie conform conditiilor din caietul de sarcini si la solicitarea beneficiarului., 4. Angajamentul ofertantuluiprivind resursele umane.Pentru preintampinarea situatiilor in care pe parcursul executarii contractului, operatorul economic, ar urma sa se confrunte cu indisponibilitatea anumitor persoane propuse, din motive aflate in afara controlului acestuia, ofertantul va completa si prezenta in mod obligatoriu Angajamentul privind resursele umane - Formularul nr. 11 prin care se angajeaza la inlocuirea respectivelor persoanenumai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Nu se accepta schimbarea personalului alocat prezentului contract, decat pe baza unor justificari bine argumentate si numai dupa primirea acceptului beneficiarului., 5. Informatii privind subcontractantii.Ofertantii au obligatia de a prezenta, daca este cazul, Declaratia privid subcontractantii (Formularul nr. 12) precum si Acordul(acordurile) de subcontractare, semnate si stampilate de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte. Subcontractatii vor completa si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus., 6. Informatii privind tertii sustinatoriIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 69 1, ale art. 181 lit. a), c^1) si d)din OUG nr. 34/2006. 1. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie.Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, insotit de ultimul raport de audit.Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational Regional 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer