Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare a unor bunuri de patrimoniu pentru expozitia ?Aurul si argintul antic al Romaniei?


Detaliu pentru invitatia numarul 340193
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Muzeul National de Istorie a Romaniei
Numar invitatie: 340193/28.11.2012
Denumire contract: Servicii de asigurare a unor bunuri de patrimoniu pentru expozitia ?Aurul si argintul antic al Romaniei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul National de Istorie a RomanieiCod fiscal: 4192952, Adresa: Calea Victoriei nr 12, Bucuresti, Telefon: 3158204, Fax: 3158204
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oferta si garantia de participare se depun in SEAP.In cazul in care garantia de participare este constituita prin scrisoare de garantie de participare, acesta depune in original pana la data si ora limita de depunere a ofertelor la Muzeul National de Istorie a Romaniei din Calea Victoriei nr 12, Bucuresti, Romania, cod postal: 030026, telefon: +40 213158207, fax: +40 213113356, persoana de contact: Mariana Ghinea, Mihai Rodica Violeta.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare a unor bunuri de patrimoniu pentru expozitia ?Aurul si argintul antic al Romaniei?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare a unor bunuri de patrimoniu pentru expozitia ?Aurul si argintul antic al Romaniei? pe o peioada de 12 luni.
II.1.6) CPV: 66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 453, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 8.000 lei Perioada de valabilitate a garant.de particip. trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de particip. va fi prelungita in mod corespunz., in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de particip.: Garantia de particip. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ. de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de particip. se va posta in SEAP(scanata)pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de particip. prin virament bancar suma se va vira in contul: Muzeul National de Istorie a Romaniei RO33TREZ7035005XXX000063 deschis la Trezoreria Sector3.In cazul in care garantia de particip. se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr.7.Dovada constituirii garantiei de particip. se va prezenta in lb. romana.Neconstituirea garantiei de particip. pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de particip. se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de particip. va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Retinerea garantiei de particip. se va face in conformitate cu preved. legale in domeniul achiz. publice. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de particip., data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data de 07.12.2012
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator .? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 2.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat, din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local, din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 - Formular 3Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 Formular 4.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.. Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: ERNEST OBERLANDER TARNOVEANU ?DIRECTOR GENERAL, CRISTINA MOISESCU ? CONTABIL SEF, MIHAELA IONESCU ?CONSILIER JURIDIC, RODICA OANTA MARGHITU ? MUZEOGRAF, MARIANA GHINEA ? REFERENT ACHIZITII, RODICA VIOLETA MIHAI ? REFERENT ACHIZITII.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul «la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana ? Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale completare si prezentare - Declaratie pe propria raspundere a media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, pentru care s-au prezentat situatii financiare.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru ultimii 3ani, astfel: anul 2009 1 euro= 4, 2373 lei/euro; anul 2010 1 euro=4, 2099lei/euro;anul2011 1 euro= 4, 2379 lei/euro2. Documente relevante care sa ateste bonitatea asiguratorului.3. Documente relevante de la reasigurator privind subscrierea riscului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de perstari de serviciisimilare in domeniul obiectelor de arta efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer