Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare auto CASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 335272
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTA
Numar invitatie: 335272/12.09.2012
Denumire contract: Servicii de asigurare auto CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTACod fiscal: 7453157, Adresa: BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241/625.055, Fax: 0241/623.913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare auto CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor incheia polite de asigurare pentru un nr. 62 autosanitare conform tabelului din Caietul de sarcini, cu autovehicule ce apartin parcului auto SAJ Constanta pentru care este necesara incheierea de asigurari CASCO pentru 1an.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 415, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: - 8.300 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe garantia de participare se va specifica denumirea achizitiei pentru care s-a constituit garantia de participare. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO33TREZ2315005XXX000421 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus (dovada calitatii de IMM ?formularulnr. 11). Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul acesteia va fi de 10 % (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea contractului subsecvent. Modul de constituire: Se poate constitui prin toate modalitatileprevazute art. 90 aliniatul 1-3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se va constituii in termen de 5 zile de la semnarea contractului subsecvent. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular nr.12. Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006-Formular nr.33. Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181/OG 34/2006-Formular nr.44. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1.Formular nr.2.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Manager General Dr.Popescu Vasile, Ec.Gula Nicoleta(persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire- compartiment ahizitii), Iacob Monica-economist, Ec. Hariton Florenta? Director economic, ing.Dorcea Alexandru si Sarpe Marian din cadrul Compartimentului Tehnic.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, 6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), 1.Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), din care sa rezulte ca: -documentul a fost emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Decizia emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor prin care op.ec.este autorizat sa efectueze tipul de asigurare solicitat.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP),
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011 asumat de reprezentantul legal al societatii, Se va face dovada inregistrarii si vizarii de catre organele competente.Documentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare -Formular nr.5, contract/e si certificate constatatore /recomandari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta contract/ contracte deservicii din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei, acestea vor fi insotite de recomandari sau certificate constatatoare. Se vor completa Formularul nr. 5 Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitateDocumentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent, privind prestarea de servicii de asigurari . Se pot prezenta orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.Documentele scanate vor fi depuse in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer