Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare auto RCA si CASCO.


Detaliu pentru invitatia numarul 341783
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de ambulanta judetean Harghita, Miercurea-Ciuc
Numar invitatie: 341783/15.01.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare auto RCA si CASCO.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de ambulanta judetean Harghita, Miercurea-CiucCod fiscal: 7600215, Adresa: Str. Florilor, nr.4, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-371562, Fax: 0266-371229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Kossuth Lajos, nr.4, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530221, telefon: +40 266371562, fax: +40 266371229, persoana de contact: Sandor Attila Farkas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Kossuth Lajos, nr.4, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530221
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare auto RCA si CASCO.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare auto RCA si CASCO.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 5.346 RON, aceasta reprezentand 2% din valoarea estimata.Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile.Garantia de participare se constituie in conditiile aplicarii art. 86 din HG 925/2006 si art. 431, 278^1 din OUG 34/2006, in contul de trezorerie al institutiei noastre si anume: - prin ordin de plata confirmat de banca emitenta in contul RO37TREZ3515005XXX000184;
- sume in numerar depuse la casieria unitatii;
- scrisoare de garantie bancara emisa de o banca sau de o societate de asigurari.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d) in cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de catre unul din ofertantii participanti la procedura, in masura in care Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului. Sumele prevazute conf. Art. 278 din OUG nr. 34/2006.ATENTIE: toate documentele referitoare la dovada constituirii garantiei de participare se vor atasa in afara coletului de oferta pentru a putea fi verificabile inainte de deschiderea ofertelor.Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare, sau care nu au acelas termen ca si oferta (90 de zile) vor fi declarate neconforme.
Garantie de buna executie
Se solicita o garantie de buna executie in cuantum de 10% raportat la valoarea ofertei castigatoare.In acest caz contractantul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti, conform dispozitiilor legale in vigoare, sau va depune prin virament in contul autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010), Form. nr. 82. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Form. nr. 93. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Form. nr. 54. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Form. nr. 65. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Form. nr. 3Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.2. Documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto si alte asigurari pe teritoriul Romaniei pentru anul 2012, in copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditie obligatorie.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Rugam pe ofertanti sa nu ataseze o lista mai mare decat maxim 6 contracte care sunt de cel putin 267300 RON. Certificare ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Bonificatie asigurare
20
Descriere: Asigurarea personalului SAJ HR 24/24
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer