Achizitie publica - Servicii de asigurare auto tip CASCO pentru 2013-2014
Detaliu pentru invitatia numarul 346374
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346374/09.05.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare auto tip CASCO pentru 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olteni nr. 2 - 4, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035868 / +40 213035724, fax: +40 213035909, persoana de contact: Registratura CNTEE Transelectrica - Parter (Mihai Manicuta)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CNTEE Transelectrica, str. Olteni, nr. 2-4, sector 3, Bucuresti, parter, camera 4.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare auto tip CASCO pentru 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare auto tip CASCO pentru o perioada de 12 luni de la data intrarii in vigoare a contractului, pentru un numar de 260 de masini, conform anexa 1 la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 551, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 3) care seprezinta in original;
- fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (contulAutoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1)- Cuantumul garantiei de participare = 11.000lei, pentru participarea cu oferta la procedura.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofer-telor prezentat inanuntul/invitatia de participare publicat in SEAP.In cazul in care operatorul economic ofertant se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii de constituire a garantiei departicipare, documentele care potrivit legii atesta inregistrarea acestuia ca IMM. Pentru echivalenta leu /euro se va utiliza cursul de schimbcomunicat de BNR la data publicarii anuntului de participare in SEAP si valabil a doua zi.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% sau 5 % in cazul IMM ? urilor din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie a Contractului, se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari potrivit art. 90 alin (1) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, fie prin retineri succesive, in conditiile art. 90alin (3) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor preciza dupa propria optiune, in cadrul formularului 2 de oferta, modalitatea de constituire a GBE, potrivit art 90 alin (1) sau alin (3). Restituirea GBE se va face in 14 zile de la data indeplinirii decatre contractant a obligatiilor asumate prin contract, consemnate in procesul verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici acestia vor completa formularul 10 ?Informatii privind asocierea?, anexat, si toti asociatii vor depune documentele de calificare solicitate mai jos.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 5, completat si semnat, insotit, de Cazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridica) emis de IGPR- Directia Generala de Politie teritoriala, de pe raza careiasocietatea ofertanta are sediul social.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 6 completat si semnat;
- prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul local si nici la bugetul general consolidat.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentareaFormular 12.Oferta depusa de un ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va fi exclusa din procedura. Declaratia va fi prezentata de ofertant / ofertant asociat / subcontractant/terti sustinatori (dupa caz). (Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Directoratul format din Gheorghe Stefan-DGEx., Constantin Vaduva, Ciprian Diaconu, Ioan Diaconu si Adrian Rusu membri; Corneliu Ene ? DGAdj. ? CEC; Maria Ionescu ? D Ec.; Anisoara Cornila ? D Adj. D.J.; Sorin Pispiris ? Director Comercial; Cerasela Radescu ? Manager Achizitii;Boangiu Florin Mihaita - Director DSIC; Stefan Marin -Inspector Sef MI; Popa Daniela - Sef Serviciu Trezorerie; Raducu Fediuc- director program, Dumitru Gabriela Maria - Sef CMBCF;Niculae Mircea - Sef SAICSUA; Mihai Florentin Sef birou asigurari; Manicuta-Kiss Mihai Petru Ing.pr.sp., Andreea Stecher Ec. pr., Iulian Carcale Sef Compartiment Admin.;Jean Rosoga SefAt. Auto;Mirela Haralambie Refrent de specialitate;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - prezentarea formularului 13, completat si semnat.Declaratie Privind Calitatea de Participant la Procedura - prezentarea formularului 7, completat si semnat Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa faptul ca ofertantii detin filiale/agenti/sucursale inregistrate la ORC in orasele in care autoritatea contractanta are sucursale: Bucuresti, Bacau, Cluj, Constanta, Craiova, Pitesti, Sibiu, Timisoara.Daca ofertantul semnatar al contractului, a prezentat certificatele in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca la cererea Comisiei de evaluare sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatatorpentru toti ofertantii asociati.Pentru persoanele juridice straine, toate actele doveditoare (toate documentele depuse in cadrul ofertei) vor fi insotite de o traducere in limba romana, certificate pentru conformitate cu originalul la un Birou Notarial din Romania.Decizie privind acordarea autorizatiei necesare desfasurarii activitatii, emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, conform art. 12 din Legea 32/2000, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii vor prezenta o decizie emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor privind autorizarea societatii de practicare a serviciilor care fac obiectul asigurarii, pentru anul 2013.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Experienta similara pe ultimii 3 ani.Lista principalelor servicii prestate prinprezentarea unui numar maxim de 3 contracte/procese verbale de receptie/recomandari sau alte documente pe care ofertantul le considera relevante pentru indeplinirea cerintei, care sa confirme prestarea de servicii similare cu obiectul contractului, in valoarea de cel putin 500.000 lei. Formular 8., -Dovada detinerii unor contracte/acorduri de colaborare incheiate cu service-urile din teritoriu.(Bucuresti, Bacau, Cluj, Constanta, Craiova, Pitesti, Sibiu, Timisoara), reprezentante ale marcilor de autovehicule din Anexa 1 a Caietului de sarcini, in conformitate cu dotarea fiecarei Sucursale «Transelectrica»(tipurile de autovehicule., Informatii privind subcontractantii - formularul 11 semnat si completat., -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului( Formular 14), din care sa reiasa asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Se vor anexa CV-urile acestor persoane.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 09:14