Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE CASCO A AUTOSANITARELOR SI A PERSONALULUI DIN AMBULANTA
Detaliu pentru invitatia numarul 327525
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327525/23.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE CASCO AAUTOSANITARELOR SI A PERSONALULUI DIN AMBULANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUDCod fiscal: 7641428, Adresa: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Telefon: 0263-217055, Fax: 0263-27055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020, telefon: +40 263217055, fax: +40 263217055, persoana de contact: MIHAI SIGOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita, Romania, cod postal: 420020,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE CASCO AAUTOSANITARELOR SI A PERSONALULUI DIN AMBULANTA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de emitere a politelor de asigurarefacultativa CASCO pentru toate autosanitarele din Anexa 1, care sa includa inclusiv dotarile din ambulanta, personalul din ambulanta. Politele se vor trimite laautoritatea contractanta, la sediul Serviciului de Ambulanta Judertean Bistrita ? Nasaud din Bistrita, str. Ghinzii nr. 26A
II.1.6) CPV: 66513000-9 - Servicii de asigurare legala si de asigurare impotriva tuturor riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 4500 RONModul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara conformFORMULARUL F.112. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor; prin extrasul de cont al ofertantului, stampilat de banca. Contul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita-Nasaud este: RO21 TREZ 1015 041X XX00 0301, deschis la Trezoreria Bistrita si cod fiscal: 7641428. Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: pana la data de valabilitate a ofertei-ofertantii au obligatia de aprezenta garantia de participare cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelorIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: --DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180, in original, (prezentare conformFORMULARUL F.2 din Sectiunea Formulare);
--declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006, in original, (prezentare conform FORMULARUL F.3 din Sectiunea Formulare);
--certificat de atestare fiscala ? privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?;
-- certificat privind taxele si impozitele locale, eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Nota: Operatorii economici care prezinta datorii la bugetul de stat, autoritatii contractante, respectiv la plata taxelor si impozitelor locale vor fi descalificati, neavand dreptul de a participa la licitatie.Nota: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si ofertantii care nu respectaprevederile art. 46 din aceeasi ordonanta.--DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 (CONFORM FORMULARUL F.4)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr. Muzsi Annabella-ManagerIng. Croitor Vasile ? Director tehnicdr. Ganea Calin. - Director MedicalOniga Elisabeta ? ContabilIng. Sigovan Mihai - Birou Achizitii Publice--Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform modelului FORMULARUL F.5. -- certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte activitatea de baza si ca ofertantul nu are cazier, in termen de valabilitate; (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.) In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri anuala ( valoarea medie ), de pe ultimii 3 ani. FORMULARUL F.7 (informatii generale), 2.Ultima situatie financiara vizata de organele in drept. Se solicita Bilantul de Venituri si Cheltuieli vizat de Administratia Financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Ofertantul va prezenta o recomandare si contractul de furnizare aferent /document/pv receptie care sa confirme faptul ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor care fac obiectul achizitiei., Autorizatia de functionare a Societatii de Asigurare emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor din care sa reiasa ca are dreptul de a presta serviciile de asigurare pentru care a fost depusa oferta ( CASCO ) (copie)., Ofertantul sa detina puncte permanente de constatare daune in orasele Bistrita, Nasaud si Beclean, Conventii scrise cu Reprezentantele autorizate de Service de pe raza municipiului BISTRITA pentru autovehicule FIAT, FORD, VOLKSWAGENMERCEDES si CITROEN pe anul 2012 Certificat ISO 9001 privind implementarea managmentului calitatii al societatii asiguratoare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 08:14