Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare CASCO pentru anul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 348286
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA DAMBOVITA
Numar invitatie: 348286/11.06.2013
Denumire contract: Servicii de asigurare CASCO pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA DAMBOVITACod fiscal: 7541399, Adresa: str. iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, Telefon: 0724865541, Fax: 0245213785
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, Romania, cod postal: 00040, telefon: +40 728943799, fax: +40 245213785, persoana de contact: Ionel GavrilaBiroul auto - achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, Romania, cod postal: 00040, telefon: +40 728943799, fax: +40 245213785, persoana de contact: Ionel GavrilaBiroul auto - achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare CASCO pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de asigurare CASCO pentru un nr. de 59 de autosanitare, pentru o perioada de 6 luni. Suma de 69.032 lei reprezinta valoarea estimata a contractului (functie de care se vor elabora si evalua ofertele), suma de 100.000 lei reprezinta valoarea estimata maxima a contractului prin achizitionarea de catre autoritatea contractanta de noi servicii care sunt similare serviciilor achizitionate prin atribuirea contractului initial, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare, in conditiile art. 122, lit. j) din O.U.G. 34/2006.Optiuni: Achizitia de noi servicii in conditiile art. 122, lit j) din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 032 - 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare 1.380 lei. Cursul de referinta la care se face echivalenta din lei in alta valuta, este cursul valutar comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioade de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantie de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe garantia de participare se va specifica denumirea achizitiei pentru care s-a constituit garantia de participare. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO23TREZ2715005XXX005881 deschis la Trezoreria Municipiului Targoviste. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana. Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va efectua conform prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus (dovada calitatii de IMM ?Formularul nr. 14).Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei departicipare valoarea prevazuta de articolul 278¹ din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valaorea contractuui fara TVA. Se poate constitui prin toate modalitatile prevazute de art. 90 alineatul 1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)Formular nr. 13;Declaratie privind neincadrarea in prev. art 69¹ din OUG nr. 34/2006, Formular nr. 12. Persoanele ce detin functii de deciziein cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, sunt: Dr. Silviu Gotea - Manager general; Ing. Oprescu Ciprian - Director tehnic; Ec. Oancea Catalin - Director economic; Ec. Ionel Gavrila - Sef birou administractiv-achizitii; Ec. Mincu Ana Maria - Economist Birou financiar-contabil;Declaratie privind neincadrarea in prev. art 180 din OUG nr. 34/2006, Formular nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG nr. 34/2006, Formular nr. 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 8;Prezentare certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile catre bugetul general consolidat (datoriile scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie conform cu originalul). Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata;Decizia emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor prin care ofertantul este autorizat sa efectueze tipul de asigurare solicitat, pentru anul 2013, conform art. 12 din Legea nr. 32/2000, cu modificarile si completarile ulterioare;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 138.064 lei / (2010, 2011; 2012). Conversia leu/valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, care va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre un beneficiar privat, care sa confirme prestarea de servicii similare, prin cel putin un contract si maxim 3 contracte, in valoare cumulata de minim 69.000 lei, Prezentarea listei cu sediile/agentiile operatorului economic. Se solicita ca ofertantul sa detina minim o agentie pe raza judetului Dambovita., Prezentarea listei cu unitatile service reparatoare autorizate RAR (conf. Ordinului nr. 2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare)din judetul Dambovita agreate de ofertant sau cu care are relatii contractuale sa efectueze reparatii la auospeciale ambulanta marca Dacia Logan, Fiat, Ford, Iveco, Mercedes, Volkswagen, care va fi insotita contract/conventie/orice alta forma de dispozitie incheiate de operatorul economic cu aceste unitati service reparatoare. Certificare pentru calitate ISO 9001/sau echivalent, acesta trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer