Achizitie publica - Servicii de asigurare CASCO pentru parcul auto SAJ Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 327865
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327865/25.05.2012
Denumire contract: Servicii de asigurare CASCO pentru parcul autoSAJ Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN IASICod fiscal: 7604489, Adresa: STR. PRIMAVERII 74, Iasi, Telefon: 0232/208151, Fax: 0232/239260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRIMAVERII 74, Iasi, Romania, cod postal: 700173, telefon: +40 232208100, fax: +40 232239260, persoana de contact: LAURA ALBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Iasi, Biroul Achizitii si Juridic, str. Primaverii 74.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare CASCO pentru parcul autoSAJ Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de asigurare facultativaAUTO - CASCO, pentru autovehiculele(ambulanta/autosanitara/autospeciale/autovehicul special M1)din parcul auto SAJ Iasi (73 autosanitare, prin acoperirea riscurilor mentionate ca cerinte minime prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 437, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art.43 indice(1) din OUG 34/2006 aceasta este obligatorie in toate cazurile, iar cuantumul acestei garantii este calculat in conditiile art. 278 indice(1); alin.1; lit.b; din OUG34/2006 = 4.216, 99lei. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . COD FISCAL 7604489 RO44TREZ4065005XXX013817 TREZORERIA IASI , deschis la Trezoreria Iasi. In cazul viramentului bancar sau ordinului de plata acestea trebuie confirmate de trezorerie pana la data deschiderii ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada garantiei de participare se va transmite in original la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor(conform datelor din anuntul de participare). In masura in care Consiliul de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.216, 99 ron, conform prevederile articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HGR nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta de calificare/nivel minim: - Declaratii privind neincadrarea in prevederile articolelor 180 si 181 din OUG nr.34/2006 ;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), astfel incat din respectivele certificate fiscale sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(documentele solicitate se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acorduluicadru.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, neincadrarea in prevederile articolului 46 din OUG nr. 34/2006 - Prezentarea formularului nr.3;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^1 din OUG nr.34/2006 - Prezentarea formularului nr.4 . Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt - Dr. Florin Eugen Agapi - manager general; Ec. Laura Pila ? director economic; Pers. care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ing. Mircea Ursu -director tehnic;Ing. Dan Manciu; Ec.Laura Albu;Andra Scripcaru-consilier juridic;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG. Nr.34/2006, daca este cazul, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 - Prezentarea formularului nr.5;Documentele/certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de Iege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritateacontractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilantul contabil 31.12.2010 sau Ultimul bilant vizat si inregistrat de organele competente: se va prezenta bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar la data de 31.12.2010 sau ultimul bilant, vizat si inregistrat de organele competente. Toate documentele solicitate la acest punct vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Recomandari(minim una)- ofertantul va prezenta cel putin o recomandare de la un alt beneficiar;, -Lista de unitati agreata de asigurator cu care colaboreaza: unitatile service care au capacitatea tehnica si organizatorica de a executa in conditii de calitate reparatiile autosanitarelor din lista anexata, inclusiv reparatiile ce tin de echiparea ca autosanitara a autovehiculului;, -Document emis de (CSA)-autorizatie- copie valabila la data depunerii ofertei a autorizatiei de practicare a asigurarilor., -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Formularul 3A: ISO 9001 sau echivalent: -Ofertantul va prezenta certificatul de acreditare pentru sistemul de management al calitatii, valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In mod gratuit: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 13:35