Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asigurare CASCO si RCA


Detaliu pentru invitatia numarul 357528
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de ambulanta judetean Harghita, Miercurea-Ciuc
Numar invitatie: 357528/14.02.2014
Denumire contract: Servicii de asigurare CASCO si RCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de ambulanta judetean Harghita, Miercurea-CiucCod fiscal: 7600215, Adresa: Str. Florilor, nr.4, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-371562, Fax: 0266-371229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: On line prin SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asigurare CASCO si RCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asigurare obligatorie si facultative pentru parcul auto din dotare.Valoarea minima este valoarea estimata a prezentei proceduri, iar cea maxima, nu contine suplimentarile posibile.Optiuni: In baza art. 122, alin. j, din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 100 - 341, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 6.202 RON, reprezentand 2% din valoarea estimata. Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile! Garantia de participare se constituie in conditiile aplicarii art. 86 din HG 925/2006 si art. 431, 278^1 din OUG 34/2006, Fie prin OP in contul de trezorerie al institutiei si anume: - prin virament sau ordin de plata confirmat de banca, in contul RO37TREZ3515005XXX000184; - sume in numerar depuse la casieria unitatii; - scrisoare de garantie bancara emisa de o banca sau de o societate de asigurari, sau echivalentul in valuta calculat la cursul de schimb al BNR publicat cu 3 zile calendaristice anterior datei limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. d) in cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de catre unul din ofertantii participanti la procedura, in masura in care Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului. Sumele prevazute conf. Art. 278 din OUG nr. 34/2006. ATENTIE: toate documentele referitoare la dovada constituirii garantiei de participare se vor atasa on-line. Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare, sau care nu au acelas termen ca si oferta, 90 de zile de la data limita stabilita ptr. depunereea ofertelor, vor fi declarate neconforme.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(conform art. 90 din HG 925/2006). Acestea trebuie sa fie irevocabila. Nu se vor aplica prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 privind retinerile succesive. Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004. Se poate constitui prin virament sau ordin de plata confirmat de banca, in contul RO37TREZ3515005XXX000184; - sume in numerar depuse la casieria unitatii; - scrisoare de garantie bancara emisa de o banca sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010), Form. nr. 82. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69, ind. 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Form. nr. 93. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Form. nr. 54. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Form. nr. 65. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Form. nr. 3Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul institutiei sunt: Dr. Peter Szilard - manager general, Dr. Ambrus Jozsef - director medical, Ec. Csato Aranka - director economic interimar, Ing. Ferencz Vilmos - director tehnic, As. pr. Doczy - Rossler Janos - asistent sef, Ec. Farkas Sandor Attila - presedinte comisie de atribuire.Prezentare situatii privind plata obligatiilor catre bugetul local si bugetul consolidat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). 1. Certificat de inregistrare emis de ORC in original, in original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul", scanat on-line.2. Documente emise de organisme acreditate (CSA)in baza Legii 32/2000 si a Legii 136/1995 actualizate, care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto si alte asigurari pe teritoriul Romaniei pentru anul 2013-2014, in original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul", scanate on-line.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2013, 2012, 2011), sa fie de cel putin 310.000 lei. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in euro, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei: Anul 2011 - 1 euro = 4.3197 leiAnul 2012 - 1 euro = 4.2848 leiAnul 2013 - 1 euro = 4.4190 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR.Informatii privind sustinerea acordata. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Incazul in care grupul beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara/tehnica si profesionala se demonstreaza prin dovedirea sustinerii de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei/persoanelor respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 (literele a, c1 si d) din OUG nr. 34/2006 si nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006. Sustinatorul va prezenta fisa de informatii generale. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o lista a unitatilor de service auto, ale posibilelor reprezentante de automobile din judetul Harghita sau din judetele limitrofe agreate de producator sa efectueze reparatii si in garantie extinsa la autovehiculele marca: Mercedes, Volkswagen, Citroen, Fiat si Ford., Sa se prezinte o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (pentru anii 2013, 2012, 2011). Din lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, sa rezulte ca a prestat servicii prin max. 3 contracte a caror valoare cumulata a fost de min. 310.000 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Certificatul de atestare ISO 9001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managementul calitatii, pentru activitatea de asigurari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Deces in urma unui accident
4
Descriere: Deces in urma unui accident
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Invaliditate totala/partiala in urma unui accident
4
Descriere: Invaliditate totala/partiala in urma unui accident
Incapacitate temporara de munca din cauza unui accident
4
Descriere: Incapacitate temporara de munca din cauza unui accident
Spitalizare/zi din cauza unui accident
4
Descriere: Spitalizare/zi din cauza unui accident
Interventii chirurgicale ca urmare a unui accident
4
Descriere: Interventii chirurgicale ca urmare a unui accident
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer