Achizitie publica - SERVICII DE ASIGURARE CONTRA ACCIDENTELOR
Detaliu pentru invitatia numarul 353882
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353882/18.09.2013
Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE CONTRA ACCIDENTELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02301Cod fiscal: 4267281, Adresa: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Telefon: +40 214136007, Fax: +40 214130961
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: blv. ghencea, nr. 35, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061701, telefon: +40 214136007, fax: +40 214130961, persoana de contact: IONICA LIVIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: blv. ghencea, nr. 35, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASIGURARE CONTRA ACCIDENTELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de asigurari contra accidentelor
II.1.6) CPV: 66512100-3 - Servicii de asigurare contra accidentelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 990.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este oblig. potrivit art.431 din OUG34/2006, modif.prin Legea 279/2011.Cuant.GP: 3000 lei.In sit.in care GP este constit.in alta moneda pt.o eval.si raport.unitara a cuant.aferent GP, echiv.leu/valuta se va face cf. curs stab.de BNR inainte cu 5 zile de data limita stab.pt.depun.of.Per.de valab.a GP: este cel putin egala cu per.de valab.a of.resp. 90 de zile de la data limita de prim.a of.Mod de constit.si exprim.a GP: se va constit. in conf. cu preved. art. 86 alin. (1) si alin.(5) din H.G.925/2006.Forma de constit.a GP: 1. Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii (art. 86/H.G. 925/ 2006) , de o soc. bancara ori de o soc. de asig.; sau 2. OP in cont. RO10TREZ7065005XXX000097, beneficiar UM 02301 Bucuresti, deschis la Trez. sect. 6, Bucuresti, CIF 4267281, cu cond. conf. acestuia de catre banca emitenta pana la data deschid. of; 3. Numerar, prin depunerea sumei la casieria UM 02301. In cazul constit. GP printr-un instr. de garant. emis de o soc. bancara/soc. de asig. se va compl. Anexa 11 ? model in sectiunea MF sau un alt model care sa cont. cel putin datele din acest formular. Ofertantii care fac parte din categoria IMMpot const. GP la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte doc. doveditoare potrivit L346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv. IMM, si anume: - declaratii in conf. cu anexele nr. 1 si 2 prev. la art. 7 din L. 346/2004(se va compl. Anexa nr. 12 din sect. FM)Doc. mai sus solicit. vor fi prezent. o data cu GP, cel mai tarziu la sed. de deschid. a of. Autorit. contract. are dreptul de a retine GP, conf. art. 87, alin. 1, din HG 925/2006 si art. 278¹alin.(1) din O.u.G. 34/2006. Restit. GP se va face conf. art. 88 din HG 925/2006 si art. 278¹alin.(2) din O.u.G. 34/2006. Of. care nu sunt insotite de doc. de const. a GP, in cuantumul, forma si avand per. de valab. solicitate in doc. de atrib., vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
(Anexa 16 ? model in sectiunea Modele de formulare)1.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, valabila pe toata perioada de derulare a contractului.Nota: Contul de trezorerie al autoritatii contractante pentru depunerea de garantii este RO 10 TREZ 7065 005X XX00 0097, deschis la Trezorerie sector 6, Bucuresti.2.Cuantumul garantiei de buna executie: este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de buna executie la 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1( obligatorie)Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 3 (formular 12A) ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: -Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2( obligatorie)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 4 (formular 12B) ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: - Tertul/tertii sustinatori/sustinatori completeaza aceasta declaratie decat pentru lit a), c?1) si d), de la art. 181 din O.u.G. 34/2006.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3( obligatorie)Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 5 ? model in sectiunea Modele de formulareCerinta nr 4( obligatorie)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.u.G. 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 6 ? model in sectiunea Modele de formulareCerinta nr5(obligatorie)Declaratie privind calitatea de participant la procedura SecompleteazaAnexa 7 ? model in sectiunea Modele de formulareCerinta nr 6( obligatorie)Acordul de asociere, daca este cazul. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaAnexa 10 ? model in sectiunea Modele de formulareNOTA: - Daca este cazul, pana la momentul semnarii contractului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat.Cerinta nr7(obligatorie)Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleNOTA: - Cu exceptia impozitelor si taxelor locale pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul local, indiferent de cuantumul acestora.Cerinta nr. 8 (obligatorie)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.NOTA: - Autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, indiferent de cuantumul acestora.Cerinta nr. 9(obligatorie)Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si art. 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele ofertantilor persoane fizice/juridice straine, vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Note: 1) Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81din acelasi act normativ.3) Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69?1 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.4) Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Boroi George, Petrea Stanel Cristian, Ruican Iulica, Mihaila Ionel, Gavra Daniel Miron, Ungureanu Nicolae, Ciocoiu Florin, Talpan Florin Costel: , Neagoe Cristian, Alexe Petru Bogdan, Calin Cezar Ionut, Ionica Liviu, Serban Marius Calin, Stanciu Fanel. Cerinta nr. 1(obligatorie)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului/asocierii, respectiv codurile CAENcorespunzatoare serviciilor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice.Certificatul constatator se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezenta Certificat constatatorNOTA: -Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare, in cazul in care au depus Certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, sa prezinte documentul in original/copie legalizata, pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Dupa prezentarea certificatelor se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206 alin. (1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea de contract pe care o va realizaCerinta nr. 2 (obligatorie)Persoane juridice /fizice straine Modalitatea de indeplinire- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a acestuia, din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei.- Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare si orice alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul achizitiei.Asiguratorul cu sediul social intr-un stat membru al Uniunii Europene va depune notificarea primita de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor din partea autoritatii competente a statului membru al sediului social.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 3 (obligatorie)Prezentare Autorizatie pentrupracticarea clasei de asigurari: ?Asigurari Generale? (Asigurari de Accidente) emisa de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor.(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Modalitatea de indeplinireSe va prezenta Autorizatie pentru practicarea clasei de asigurari: ?Asigurari Generale? (Asigurari de accidente)in conformitate cu Legea 32/2000 privind activitatea de asigurare si supraveghere a asigurarilorNota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, Autorizatia emisa de catre CSA pentru practicarea asigurarilor facultative de persoane trebuie detinuta de catre asociatul care va executa integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Un tert nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind transmisibila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2 (daca este cazul)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, daca este cazul, Cerinta nr.1 (obligatorie)Lista cu principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Cerinta nr. 1 (obligatorie)Documente, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, conform cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2013 12:51